Erlendz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg fikk bredbånd for ca 3 måneder siden. Jeg har kun spillt cs, men har den siste tiden sett meg veldig lei av all klaginga. Kjeftinga osv. Hvis jeg dreper noen er det cheat, wallhack, ratehax et eller annet. Mange små barn som sitter og synger i micen (vet man kan mute) osv. Det ødelegger jo morroa. Det er masse tull, steam er nede støtt og stadig. Samt at jeg ikke akkuratt finner det særlig underholdene å sitte å se på to campere som sitter i hvert sitt spawn med awm, når jeg er død. Så til saken: I går natt lastet jeg ned en demo til Unreal Tournament 2004. Jeg har som sagt aldri spillt noe annet fps spill online (Untatt planet side, som blir noe litt annet) bortsett fra cs. Har spillt unreal 2003, men det mot boter. Jeg ble veldig positivt overrasket og spillet er jo definitivt mye morsommere og bedre enn cs (Min mening.) Ut i fra demoen er det kjempeskøy å spille online Jeg vurderer derfor å gå til innkjøp av spillet, men før jeg gjør det har jeg noen spørsmål. - Finnes det mange Norske servere? Hvilke? - Er det like stor forskjell på god og dårlig som det er i cs? / Stort forbedrings potensiale? - Kan man recorde demoer? I det tilfellet hvordan? - Hvordan foregår clan kamper? Hvis det er da. Jeg vil ha svar på spørsmålene med - foran. Jeg ønsker ikke at denne tråden skal bli noen cs diskusjonstråd. Den er om unreal tournament 2004. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 - Finnes det mange Norske servere? Hvilke? Personleg veit eg berre om ein, og det er litt kjipt. Battlefield.no ONS serveren. Er det like stor forskjell på god og dårlig som det er i cs? / Stort forbedrings potensiale? Eg vil sei det er mykje større. - Kan man recorde demoer? I det tilfellet hvordan? Ja, ein trykker ø og skriv demorec namnpåfil eller berre demorec. (Trur ikkje det fungerer i demoen). - Hvordan foregår clan kamper? Hvis det er da. Kjem heilt ann på kva for ein game mode som blir spelt. Her er to cupar eg skal spela i: http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1475 http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=1457 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg syns ut2004 var ganske kult, virker som enginen har et ganske bra potensial... Onslaught er jo litt moro og... Skulle laget en realism mod der, som ikke gjør de samme feilene som valve har gjort... Grafikken er jo ganske tøff og... Hvor mange norske servere d er vet jeg ikke, har ikke sett noen Men jeg vet at det er noen svenske. Kan jo være fordi d ikke er så lenge siden spillet kom ut... Som sagt, jeg venter på en feet mod til denne her... Eller cs2 som er ryktet å komme med halflife2...? Kanskje vi skal spørre om catch har lyst å sette opp en server Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kjøpte nylig Unreal Tournament 2004 sjøl og før det har jeg spillt mye UT2003 over lengre perioder. Sjøl likte jeg ikke Onslaught mode. Hver gang jeg prøver et map lurer jeg på hvorfor jeg ikke heller spiller PlanetSide istedet. Derimot vil jeg anbefalle UT2004 om ikke annet så for Assault mode som jeg synes er et kjempekick. Eneste kjipe er at det ikke er fryktelig godt utvalg av maps ennå. -De siste ukene jeg har spillt har det vært britiske og tyske Assault servere oppe og bare et par ganger har det vært klanfolk som har spillt public og brukt mic. Jeg har ikke merka meg noen nordiske, men som flyr jeg bare rett inn på den med best ping og antall spillere. -Jeg vil påstå det er mer grunnlag for å utvikle seg som spiller i motsetning til CS da det er mer variasjon i hva slags våpen du kan bruke og hvem situasjoner dem passer i. Vær obs på at det er nærmere Quake i spillestil enn CS iom at mye av tida går med på å konstant hoppe/dogde, iom at det er mange mulige komboer for å sprette veggimellom for å forflytte seg fortest mulig og være verst mulig å treffe. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Litt off topic, men er det mange som spiller med jukse scripts eller noe i UT04? Har prøvd det endel ganger over internet og noen virker som noen aldri tar skade og beveger seg raskere enn normalt uten å ha adrenalin speed eller booster Tror ikke det er normalt å tåle 3-4 bra skudd på nært hold med flak cannon eller å løper etter noen å sprute 500kuler ut av løpet på en minigun å inn i ryggen på fyren som jogger foran deg (nei ikke på samme lag ) Vet jo det går ann å hamstre de blå rørene som gir mere kraft å ta large madic pack, men det var da voldsomt... Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har ingen anelse om det er et utbredt fenomen på UT2004 servere. Som du sjøl sier er det ikke lett å fastslå da det finnes en del måter å øke levetida si på som big keg of health som gir deg 200hp og armour items. Jeg merka meg en kar for et par dager siden som jeg er sikker på at blei treffi flere ganger både av raketter og flak enn han burde overlevd på veldig kort tid, men for alt jeg veit kan det hatt noe med pingen hans å gjøre. Uansett, senere i runda døde han like lett som enhver fyr. Er du ikke sikker er det like greit å ikke si noe og enten skifte server eller bare holde et øye med han du trur er råtten. Nevner du ordet cheater online risikerer du og drite deg loddrett ut om du ikke kan stå for det og på den andre sida så har du CS-fenomenet med den gode spilleren som blir skjellt ut. Når det kommer til fart så kan en flytte på liket sitt rimelig fort ved å gjøre en dogde og så et hopp i kombinasjon med det og der igjen dogde fra en vegg i lufta om du er nær en. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Helt offotopic, men hvorfor ikke prøve Call Of Duty? Er faktisk blitt rimelig spillbart igjen etter 1.4 patchen med punk buster. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Call of duty er fissent syns jeg Men d du snakker om kan være pga lagg... man må holde siktet litt til høyre/venstre for de avhengig av hvilken retning de løper... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Saken om du skal ha ut2k4 eller ikke er om du har bra nok pc. Det krever en del syns nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå