Gå til innhold

SE P900-oppfølger!

Anbefalte innlegg

Spekulasjonene rundt den kommende oppfølgeren til Sony Ericsson P900 (mulig P1000) hardner til - og begynner så smått å bli mer konkretisert. Denne gangen hva utseende gjelder.

Uoffisielle bilder av den kommende modellen er sluppet:

p1000.jpg

Legg merke til at disse bildene ER manipulerte, MEN at de kommer fra en svært troverdig kilde, og er visstnok en veldig god indikasjon på hvordan telefonen vil se ut.

Edit: kilde: MobileBurn

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haahaaaaaa

HAR du mekkan selv eller !?

det er den dårligste fotoshop driten jeg har sett !! (LOL)

noen hær som i det hele tatt tror på det der !? NEI !! tror ikke d du sorry ehhem loooool

Legg merke til at disse bildene ER manipulerte, MEN at de kommer fra en svært troverdig kilde, og er visstnok en veldig god indikasjon på hvordan telefonen vil se ut.

Raaaaight, smart thinking :p

Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg synes selv. Er det meningen at man skal bruke stylusen på tastaturet kan det bli interesant tho :)

Lenke til kommentar
haahaaaaaa

HAR du mekkan selv eller !?

det er den dårligste fotoshop driten jeg har sett !! (LOL)

noen hær som i det hele tatt tror på det der !? NEI !! tror ikke d du sorry ehhem loooool

Raaaaight, smart thinking :p

Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg synes selv. Er det meningen at man skal bruke stylusen på tastaturet kan det bli interesant tho :)

lol jeg leste ikke det som sto i bånn :blush:

hehe *lese innlegg bedre kansje*

Lenke til kommentar

Tror det jeg og, og det ville blitt bra, for selv liker jeg ikke det qwerty tastaturet som er på skjermen, for ekkelt og forminsker bildestørrelsen betraktelig. En virkelig god ide, uansett om den er virkelig eller ei... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...