voluz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Spekulasjonene rundt den kommende oppfølgeren til Sony Ericsson P900 (mulig P1000) hardner til - og begynner så smått å bli mer konkretisert. Denne gangen hva utseende gjelder. Uoffisielle bilder av den kommende modellen er sluppet: Legg merke til at disse bildene ER manipulerte, MEN at de kommer fra en svært troverdig kilde, og er visstnok en veldig god indikasjon på hvordan telefonen vil se ut. Edit: kilde: MobileBurn Endret 3. mai 2004 av voluz Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tatatur med bokstaver og greier? Det må da bli utrolig små taster!! Ellers er den vel sånn ganske lik.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 haahaaaaaa HAR du mekkan selv eller !? det er den dårligste fotoshop driten jeg har sett !! (LOL) noen hær som i det hele tatt tror på det der !? NEI !! tror ikke d du sorry ehhem loooool Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Syns nå tastene til P900 er finer jeg da! Men det blir spennende og se når den kommer! Hvis den kommer da. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 haahaaaaaa HAR du mekkan selv eller !? det er den dårligste fotoshop driten jeg har sett !! (LOL) noen hær som i det hele tatt tror på det der !? NEI !! tror ikke d du sorry ehhem loooool Legg merke til at disse bildene ER manipulerte, MEN at de kommer fra en svært troverdig kilde, og er visstnok en veldig god indikasjon på hvordan telefonen vil se ut. Raaaaight, smart thinking Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg synes selv. Er det meningen at man skal bruke stylusen på tastaturet kan det bli interesant tho Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 haahaaaaaa HAR du mekkan selv eller !? det er den dårligste fotoshop driten jeg har sett !! (LOL) noen hær som i det hele tatt tror på det der !? NEI !! tror ikke d du sorry ehhem loooool Legg merke til at disse bildene ER manipulerte, MEN at de kommer fra en svært troverdig kilde, og er visstnok en veldig god indikasjon på hvordan telefonen vil se ut. Raaaaight, smart thinking Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg synes selv. Er det meningen at man skal bruke stylusen på tastaturet kan det bli interesant tho lol jeg leste ikke det som sto i bånn hehe *lese innlegg bedre kansje* Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) voluz: du har bare oversatt herfra. Kunne like godt bare linket. http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=721&source=HOMETOP Endret 3. mai 2004 av Swag Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 voluz: du har bare oversatt herfra. Kunne like godt bare linket. http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=721&source=HOMETOP p1000 er også en printer vis du søker hehe HP tror jeg Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 En oppfølger til P900 kommer nok, men om den kommer til å se slik ut... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hmm, er ikke helt sikker på hva jeg synes selv. Er det meningen at man skal bruke stylusen på tastaturet kan det bli interesant tho Tror det jeg og, og det ville blitt bra, for selv liker jeg ikke det qwerty tastaturet som er på skjermen, for ekkelt og forminsker bildestørrelsen betraktelig. En virkelig god ide, uansett om den er virkelig eller ei... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tipper sony ericsson kommer opp med et nytt design, men tanken bak querty tastaturet er fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå