sargon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har asusA7N8X deluxe og når jeg setter på den nye vifta mi som er en thermaltake volcano 11 xaser edition og slår på pcen, skrur pcen seg av etter et par sekunder.. noen som vet hva dette lan skyldes? Evig takknemlig! for svar som kan føre til løsning! Lenke til kommentar
H2H Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Prøv å sette i den gamle vifta, å gå til bios å slå av noe som heter ettelerannet med Safety og fan.. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kan være at du har den på fullt, den skal ikke kobles rett på hk, trekker for mye strøm. Den skal på egen 12v kurs. Er dette gjort riktig så sjekk bios innstillinger Lenke til kommentar
sargon Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Kan være at du har den på fullt, den skal ikke kobles rett på hk, trekker for mye strøm. Den skal på egen 12v kurs. Er dette gjort riktig så sjekk bios innstillinger rett på hk?jeg har ikke veldig bra peiling på data kunne du forklare litt nærmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå