galskapen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) når jeg skal på medic training, den siste, så hopper hele greia ut av spillet etter en liten stund. (får ikke svar åp America´s Army forumet) FEILMELDING: [quote] No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1104 MHz with 223MB RAM Video: NVIDIA GeForce2 Integrated GPU (5216) General protection fault! History: AActor::execPauseSound <- (EL_MedicTrainingField Medic_Field.EL_MedicTrainingField0 @ Function AGP_Script.EventLab.PlayGameSound : 0081) <- UObject::ProcessEvent <- (NPC_MedStudent Medic_Field.NPC_MedStudent0, Function AGP.AGP_Pawn.Tick) <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop[/quote] er jo veldig irriterende at jeg ikke får fullført "medic" treningen. hva er problemet? prosessoren? skjermkortet? Endret 3. mai 2004 av galskapen Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Fikk samme feilmeldig selv, men tror ikke det har noe med skjemkortet. Har et GeForce 4 Ti 4800se. Fikk den meldingen i hytt og pine, men så ga det seg etter en stund. Har du forresten 2.0.0a ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) "General protection fault!" det er vel den feilmeldingen de hiver på alle feil de ikke er sikker på hva som er galt Endret 3. mai 2004 av MrLee Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) jupp, har 2.0.0a... hvordan det? har det noe å si? og hvor lang tid varte dette for deg vorbis? Endret 3. mai 2004 av galskapen Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hadde vel problemet i en måneds tid. Vet ikke helt hva problemet var. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Eg og hadde det problemet men det forsvant fort. Veit ikkje kva feilen var. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hos meg har det problemet vart hele tiden, og jeg har spilt en liten stund nå... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har aldri hatt noe problem med AA. Funker fett. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Eg trur eg hadde det problemet når makina klikka og eg var ikkje kopla til internett lengre. Då kom den meldinga når eg starta makina på nytt i Windows Endret 6. mai 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå