Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 http://imaginarygirlfriends.com/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Endret 3. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 I thank God for Teh Intarweb © DrDoogie (rest in peace you brave soldier of forum lameness ) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hahahah and she'll write you a final letter begging you to take her back Heheh! Ensomme folk, altså... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg synes litt synd på folk som bruker det da. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Genialt! Nå blir det dame på meg folkens! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Vel..billigere enn en kveld med eskortepike Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 En ting jeg lurer på .... Hvordan har det seg at Haltan er på slike sider ? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan har det seg at Haltan er på slike sider ? Det er bare tilfeldigheter. HalTan har sagt til meg at han har kjæreste. En av de hadde til og med sendt ham et brev og tryglet ham om å ta ham tilbake... Ang. siden... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan har det seg at Haltan er på slike sider ? Det er bare tilfeldigheter. HalTan har sagt til meg at han har kjæreste. En av de hadde til og med sendt ham et brev og tryglet ham om å ta ham tilbake... Bare de ikke blir helt psykotiske, hadde ei som tok abort da hun var mere glad i meg Trur ikke typa er så glad i meg Ble litt off-topic, men jaja... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Seriøst, noen av de jentene var så fæle at jeg fan ikke hadde betalt 50 øre for å motta en e-mail fra dem. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Seriøst, noen av de jentene var så fæle at jeg fan ikke hadde betalt 50 øre for å motta en e-mail fra dem. Jeg tror aldri jeg hadde betalt en jente for å sende meg en mail noensinne... Og til Wabby: det var ironisk ment, etter and she'll write you a final letter begging you to take her back Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan har det seg at Haltan er på slike sider ? Det er bare tilfeldigheter. HalTan har sagt til meg at han har kjæreste. En av de hadde til og med sendt ham et brev og tryglet ham om å ta ham tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå