SvadaVon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hei. Har hatt min T610 i et halvt års tid nå... aldri vært særlig fornøyd med mikrofonen, men i det siste har den vært fullstendig ubukelig. Jeg har sendt mail til telebutikken, hvor jeg kjøpte den, men de nekter å svare... Hva gjør jeg da? Kan det ha noe med firmware å gjøre? Hvordan får jeg oppgradert den? ##alle har problemer med telefonen sin... Fortell hva som er problemet i emnefeltet ;( - enden## Endret 4. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
voluz Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hvordan misfornøyd med mikrofonen da? Utdyp.... Kan jo fort være hardware-feil om det er veldig plagsomt da. Og da må den inn til reperasjon. Butikker er generelt svært dårlige til å svare på mailer (altså, fysiske butikker). Anbefaler å ta turen innom isteden. Er det en nettbutikk som nekter å svare er det verre. (De pleier jo vanligvis å være flinke til å svare.) Da må du nok true med kjøpslov og litt sterkere "krutt" for at de skal skjønne alvoret. Edit: Skrivefeil. Endret 3. mai 2004 av voluz Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tenkte jeg skulle plante inn dette her, siden det var en liten sak jeg hadde; min søsters snart et år gamle T610 skurrer veldig i høytaleren, og jeg kom på å ha lest noe om at SonyEricsson trakk inn mange T610'er pga. dette når den kom for salg... Kan dette stemme? Er dette en garantisak i såfall? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 I høyttaler'n, mener du da at det skurrer i ringetoner etc.? All ureglementert skurring er vel egentlig en garantisak om det har gjort det fra første dag etter kjøpet, ja. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ... Det er når hun ringer ut og når noen ringer til hun... Noen gnager hører man ingenting... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 mikken til t610 er uansett ikke noe bra til og med n3200 har bedre mikk enn t610 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg går og henger meg az......... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 mikken til t610 er uansett ikke noe bra til og med n3200 har bedre mikk enn t610 ok Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hehe snakker til meg selv, hvor dum går det ann å bli........som meg Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hva er poenget med å spamme sånn???????? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ... Herregud, er du alvorlig talt så UTROLIG dum? Finn et annet forum å drite deg ut på!! Det må være ny rekord med firedobbel post... Har ikke sett en post fra deg hvor du faktisk skriver noe fornuftig! Er det mulig, er du her kun for å lage kødd?? For da har du veldig lite å gjør! Vurdert å bli med i fotball eller noe? Jeg er sikker på at barneskolen din arrangerer et eller annet! Herregud, skjerp deg, Singh tha king! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Denne tråden gled litt for mye ut.. Beklager til trådstarter men denne stenges. Enkelte innrep er gjort slik at en eventuell neste tråd ikke sklir ut slik som denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg