Gå til innhold

FarCry probs

Anbefalte innlegg

Jeg har original spillet, og med en gang jeg prøver å gå inn på spillet, enten fra snarvei eller fra Bin32, så restarter pc'en seg med en gang :cry:

Det samme skjer med en venn av meg.

Har prøvd å reinstallere, og 1,1 er installert, problemet kom idag etter å ha hatt spillet i en måned, er på siste brett så er hyggelig om noen kunne hjelpe :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei Kasp.

Her lukter det virus en lang vei. Derfor råder jeg deg først til å ta en solid gjennomgang med antivirus-program. (Men for opplysningens skyld må jeg si, at det nødvendvis ikke behøver å være virus i maskinen din. Men men.)

Når du engang har kværnet deg igjennom den prosessen.

Kan du gjøre følgende: du skal stoppe en "skult" tjeneste i din programvare. (jeg anntar at du bruker windows xp?)

Den "skjulte" tjenesten heter RPC-remote. Den sørger for maskinen din restarter, hvis det kjøres "ikke" godkjente prosedyrer i programvaren.

(personlig så synes jeg at denne sikkerhetsprosedyren som kjøres, er noe forba*** tøv. Jeg er selv helgardert med armert stål i brannmuren min!!!)

Gå til hovedmenyen i windows, trykk på valget kjør/run. I kommandolinjen der skal du skrive følgende: shutdown -a (husk å lage et åpenrom mellom bokstaven n og bindestreket. trykk deretter på ok-knappen. Og vips så skal problemet være løst.

Husk nå bare på følgende ting: Ha brannmuren din oppe og oppdatert. Når du er på nettet kan du ikke helgardere deg mot at maskinen restarter, fordi prsedyren vil starte igjen. Men du kan gjennta operasjonen som jeg har beskrevet for deg, hvis du får problemer etter dette.

Lykke til med spillinga

:cool:

Lenke til kommentar

Takk for svar, formaterte for en uke sia, da en venn av meg hadde infisert meg med W32.Pinfi på et LAN (ikke meninga)...

W32.Pinfi er et virus som sprer seg til alle exe. filer på pc'en, derfor ble en del andre programmer herpa..

Så jeg formaterte og nå er alt ordna! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...