mrmilo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg prøver å innstallere et IDSN kort (Dynalink TAS-103H) på en PC med Windows XP, men jeg får det ikke til å fungere. Er ISDN-kort i det hele tatt støttet av Windows XP. De produkt-sidene jeg har vært inne på nettet sier at de ikke er det (vanligvis kun Win98, Win2000, WinNT). Noen som har peil? mrmilo Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Selvfølgelig støtter XP ISDN kort, men det er ikke alle kort som har drivere til Windows XP. Sitter selv med en ISDN-telefon med innebygget ISDN-kort på min XP-professional maskin og det fungerer smertefritt. Lenke til kommentar
immo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Klart det funker, men det ligger ikke drivere i XP. Dette må du laste ned fra dynalink om du ikke har. HAR du driverne og det ikke fungerer vet jeg ikke hva som er galt.. men ISDN fungerer selvfølgelig med XP. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Se her Står den er til 2000 men 2000-drivere pleier å passe til XP også Edit: Eller evt. her - Drivers - Dial Up Modem - ISDN Modems. Er en TAS-106H ISDN Internal PCI - XP driver der. Virker sikkert den. Endret 3. mai 2004 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
laerda Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Virker sikkert den. Det er en frase jeg har brukt mye, det. Det er utrolig hvor mye som går bra om du bare prøver Lenke til kommentar
mrmilo Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 OK, takk for alle svar. Jeg har vært både innom driverguide.com og dynalink.com.au, og henta det som er å oppdrive av drivere, men ingen funka. (Takk å pris for systemgjenoppretting ) Så fant jeg denne: ftp://ftp.microsoft.com/services/whql/hcl/WinXPHCLx86.txt. Her var ikke dynalink nevnt, så jeg skal prøve meg på et Eicon-kort og se om det blir bedre. mrmilo Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har vært både innom driverguide.com og dynalink.com.au, og henta det som er å oppdrive av drivere, men ingen funka. (Takk å pris for systemgjenoppretting ) http://www.bgc.no/teknisk/drivere_dynalink_tas106h.htm Der har du XP-driver til ditt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå