Crack Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hjelper litt for meg å si hvilket nettverk filen du fant var på? Hvis det var bittorrent er det mest sannynlig en gammel versjon av shareaza som har litt problemer med å fullføre filene. Dette skal i midlertid nå være fikset. Er det Edonkey er det mest sannsynlig bare filen i seg selv, eDonkey2000 er bare slik at du kan få uferdige filer. Hvis det er G2/G1 kan jeg sannelig meg ikke hjelpe deg for det har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Skjer dette med alle filene eller bare noen? Hvis det bare er noen så er det nok fordi trackeren ikke har hele filen. Hvis det er alle så er det nok bug-en i shareaza jeg snakket om. Oppdater til nyeste versjon. Det du kan gjøre er å legge til g2 sources eller edonkey2000 sources. Prøv dette, så skal jeg heller hjelpe deg i morgen. køyer nå. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
jokki Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 nyeste versjonene , du skal ha v.1.8.11.2. Gikk du rett i fra ingenting til shareaza eller har du hatt tidligere versjoner inne? Hvis du bare setter i gang ny instalasjon av shareaza vil den ta vare på de gamle innstillingene som muligens er herpa. Slett innholdet i shareaza mappa foruten incomplete og downloaded hvis du bruker disse. Instaler så shareaza v.1.8.11 Uansett så tror jeg at jeg hadde tatt meg turen bort på shareaza forumet og spurt litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå