Decline Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Hei, Hadde vært interessant å se om noen her kunne skrapt sammen noe konstruktiv kritikk her? Holder på å lage en side for en gruppe som skal selge webdesign løsninger, med flash osv. Har laget et design vi alle er ganske fornøyde med, og vi holder på å prøver å utvikle noe flash til menyen og evt. logoen. Si hva du syns! http://decline.gfxvision.net/knt2.jpg (bare screenshot, og uten innholdet som egentlig skal være der..) Endret 4. mai 2004 av Decline Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg LIKTE den! Stilren, fint og lesbart. Kommer egenlig ikke på noe kritisk å si. (Har du laget de "XP-look"-datamaskinene selv? ) Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Glemte jeg å nevne... de maskinene er bare eksempler.. Som at teksten er nyheter med et lite bilde ved siden... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvis teksten er forskjellige nyheter bør du lage noe til å skille dem.. Dette er noe mange fisker mangler. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ja men nå har jeg jo ikke noen nyheter enda... det er bare random lorem ipsum. Mulig jeg enten tar stort mellomrom mellom nyheter, eller stiplet linje med myke kanter Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Poenget mitt er at Lorem Ipsum kan jo f.eks. settes opp i avsnitt med overskrifter, noe som simulerer nyheter. Det behøver jo ikke stå akkurat slik du får det servert av lipsum.com. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Tror nok jeg har sett bedre arbeider av deg før, Decline. Jeg tar litt positivt og negativt hulter til bulters idag, jeg. Først av alt - behagelig, læksa fargevalg. Helt til jeg skrotter øyet på den brungule fargen som brøy litt. I logoen var det grei nok, men å bruke samme fargen som <h1> ble neppe pent. Fikk et inntrykk av at overskrifta var skitten. Menyen var sannelig ikke værst! Likte plassering, og den venstre kanten. Ble på en måte bygd litt inn. Du sier dere driver med flash? En snacksy flash-mouseover hadde satt prikken over i-en. Med det samme når jeg var inne på flash-prat. Ikke overdo it med flash i logoen. Spesiellt oppsett og fargevalg ville krasja hvis det hadde møtt ei storveies flash-animasjon. Mitt råd: Hold det på det enkle. Med det samme vil jeg si at dette virkelig ser ut til å bli en sabla funskjonell side! Man finner lett frem til menyen, fontsene er lett lesbare, innholdsfeltet er stort og praktisk, og fargene er behagelige å hvile øynene på. Top class! Referer igjen til mitt første punkt: jeg har nok sett bedre arbeider, rent grafisk sett, fra deg før, men funksjonellt sett slår dette dine tidligere grenser, Decline! Lykke til og stå på! Endret 3. mai 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har ikke noe annet å legge til enn at flash ikke vil være nødvendig på denne siden. Det eneste jeg ser du kan bruke flash til her er i menyen, noe som strengt tatt ikke er nødvendig. Ellers meget bra arbeid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) @trådstarter; Gidder du å legge bildepreviewen som en URL istedet for IMG..? Tragisk å sitte i 1280*1024 og og ha horisontal heis/rulletrapp.. Endret 3. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fin og grei. Stilfull indeed. Litt lite som skjedde i footer, tho. Tips: Ikke lag teksten på siden i smoothe stil, eller hva det er. Å lage teksten i bilder er vel litt tungt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tips: Ikke lag teksten på siden i smoothe stil, eller hva det er. Å lage teksten i bilder er vel litt tungt? Tviler sterkt på at han har planer om det. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Selvfølgelig skal jeg ikke det Dette er bare et screenshot.. Siden vil være i HTML, med toppen som flash. Men er enig i det Jonas sier i at det er litt stille i footeren, har tenkt på det selv, men ikke helt sikker på hva jeg evt. finner på. Dunestar, takk for utgreing Liker det når folk tar seg tid til å se nøye på ting. Ja, jeg tror nok også overskriften ville sett bedre ut i svart. Ser ikke helt at det ser skittent ut som du sier, men det får litt feil fokus synes jeg.. Flashen har jeg tenkt å holde ganske nøytral ja. Ikke jeg som lager flashen, men slik jeg forstår det, blir det en slags myk rollover på menyen. Om det blir noe med logoen, blir det helst at f.eks den gule rundingen får sånn liten "shock-bølge" innimellom eller noe i den duren... Hensikten med designet var altså ikke at det skulle ha masse grafikk rundtomkring, men en funksjonell og oversiktelig side, som kan tiltrekke seg kunder som ser etter akkurat det. For jeg mener på at det er det de fleste vil ha... Mulig det kommer en preview på flashen i morgen...vi får se Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Tviler sterkt på at han har planer om det. Vel, preview eller ikke, det gir et annet helhetsintrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå