agvg Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det viser seg også at jeg var ennå lengre fra sentralen enn jeg trodde, 6586m for å være nøyaktig. Det er vel ikke ille på ADSL?? Hvis dette var på TN sine DSLAM-er så er du råheldig at de i det heletatt gadd og hjelpe deg. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det viser seg også at jeg var ennå lengre fra sentralen enn jeg trodde, 6586m for å være nøyaktig. Det er vel ikke ille på ADSL?? Hvis dette var på TN sine DSLAM-er så er du råheldig at de i det heletatt gadd og hjelpe deg. Ja, er TN sin DSLAM.. du har rett i det, jeg måtte pushe på endel for å få dette gjort. Problemet for dem er at det er veldig mye feil på kapaks i området når det gjelder linjelengde, mens linjene er relativt gode her. Linja bruker litt tid på å synke da.. fra 5-20 min., men når den er på så detter den heldigvis ikke av igjen. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Stadig forsinkelser / flytting av dato .. ifølge telenor.no/adsl tlf sjekk så er dato flyttet til 21 juli (oppgradering sentral dato, eller om de sender brev om bredbandssjekk) .. Om første dato hadde stemt så hadde jeg hatt bredband for lenge siden.. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Stadig forsinkelser / flytting av dato .. ifølge telenor.no/adsl tlf sjekk så er dato flyttet til 21 juli (oppgradering sentral dato, eller om de sender brev om bredbandssjekk) .. Om første dato hadde stemt så hadde jeg hatt bredband for lenge siden.. Hvor holder du til da Spetter? Trist at det ble utsatt igjen.. tro meg, jeg vet hvordan det er å vente!! Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Dato er ihvertfall utsatt ca rundt 4-5 ganger nå.. Holder til i utkanten av Arendal (gamle øyestad før kommune sammenslåingen på 90 tallet) Tenkte neste uke å ringe inn igjen eller ta kontakt på webchatten kundeservice til telenor og høre om ny dato til oppgradering sentral. Den datoen jeg fikk på telenor.no/asl sjekken er jo dato til når de håndterer bestilling.. Edit: har fra før vente i 4-5 år . Er egentlig lei av å vente. Endret 6. juni 2004 av spetter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Den datoen jeg fikk på telenor.no/asl sjekken er jo dato til når de håndterer bestilling.. Har du et nummer som er tilnyttet denne sentralen kan jeg finne datoen for utbygging i kapaks. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Den datoen jeg fikk på telenor.no/asl sjekken er jo dato til når de håndterer bestilling.. Har du et nummer som er tilnyttet denne sentralen kan jeg finne datoen for utbygging i kapaks. Linjenummer eller Telefon nummer ? Edit: har pm deg om kapaks (agvg) Endret 6. juni 2004 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå