SverreD Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har tenkt meg et digitalkamera i størrelsesorden med for eksempel Casio Exilim Z40 i prisklasse fra 3-4000. Ser at Canon ixus 500 fikk dårlig på batteritesten på akam, er det også slik med ixus 430? Hva skal jeg velge? viktig *Ganske lite *litt zoom *helst 4mp *grei billedkvalitet *Batteri, veldig vikti Noen tips til meg? ps, håper på raskt svar Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ingen som vet, kunne gjerne trenge tips raskt Trenger kameraet før helga Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Best bildekvalitet : Ixus 430 Best batterikapasitet : Exilim Z40 Så spørs det hva som er viktigst for deg da, bildekvalitet eller batteri. Men det skal sies, at skal du ikke på lengre turer, så varer også batteriet til Ixus 430 lenge nok. Lader du det hver natt, så skulle det ikke by på problemer. Til forskjell, måtte du kanskje ladet batteriet til Exilim Z40 annen hver natt i stedet. Når det gjelder bildekvalitet, vil nok de som er noe kresne, se forskjell, mens den vanlige "knipsefotografen" nok vil være fornøyd med kvaliteten på Z40 også. Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg så på noen bilder på akamera.no sitt bildegalleri for ixus 500 og exilim z40, og jeg må si at ixusen var sinnsykt mye bedre. Men når jeg leser testen er det mye annet dritt med ixusen, som dårlig batteri, dårlig autofokus og en god del tregere enn z40'en. På galleriet sto det exilim z4, ikke z40, er det z4 eller z40 de mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå