Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 tenker på å kjøpe med et slikt et men følger usb-tilkoblingen foran med? er det i så fall kabler fra denne så jeg kan koble til hk? eller må jeg kjøpe en ved siden av å sette på selv? vil helst ha usb foran pga mp3-spiller etc. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Bump etter 1.5t? Det er bilder av det kabinettet på produsenten sine hjemmesider, med innholdsfortegnelse over hva som følger med. Endret 3. mai 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
tokki Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Kjøpte qf50a for noen mnd siden til min søster. Kosta bare 341,- da men... Ja, det fulgte med 2xusb og lyd i fronten, og usb kablene til å feste på hovedkortet var med. Det var ikke med kabler til lyden syntes jeg å huske.. Ble forresten kjøpt hos PSData Håper dette hjalp Endret 3. mai 2004 av tokki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå