chokke Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har funnet 0 kanaler med pcw med CZ derfor tenkte jeg å lage en, kanalen er #pcw-cz og vi trenger idlere Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som har forslag til å bli mer populære? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Eventuelt prøv å finn en stor CZ-online nettside, og forhør dere om et eventuelt samarbeid Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ja, etter hva jeg har hørt, så er 1.6 bedre enn CZ på alle måter? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ja, etter hva jeg har hørt, så er 1.6 bedre enn CZ på alle måter? Det er akkurat det samme, bare med mer fps-slukende maps på CZ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ja, etter hva jeg har hørt, så er 1.6 bedre enn CZ på alle måter? Det er akkurat det samme, bare med mer fps-slukende maps på CZ Har du prøvd CZ etter den nye updaten? Hi-res textures på både map og modeller, flottere enn de vi er vant med fra standard CS. Så det er ikke akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå