Hilde123 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Skal kjøpe meg ny bærbar pc, og trenger litt hjelp med å finne en ok maskin, den skal brukes til å skrive på (student), og ellers internettbruk. Jobben skal betale endel og mener jeg må kjøpe en IBM maskin, jeg mener vel kanskje at man da vil betale litt for mye pga navnet IBM...kanskje dette er feil. kan noen annbefalle meg noen maskiner både IBM og andre. Hva er fordelen og bakdelen etc..... mvh Hilde Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nekter jobben å betale deler av maskina di om du ikkje kjøper IBM? Ville iallefall ikkje ha låst meg til ett merke om eg skulle ha sett etter maskin.. ellers, er det viktig om du handler den på nett eller i butikk? eller er det rivande likegyldig? Er det spesielle ting maskina må ha? utdjup litt meir ka du trenger, pristak osv osv... Lenke til kommentar
Hilde123 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) neida, de nekter ikke på det. Men de så helst at det ble en IBM maskin. jeg får en annen maskin om jeg ønsker det, Jeg skal ikke kjøpe den selv, jeg skal bare si hvilken maskin jeg vil ha så kjøper jobben den inn,og jeg får den. pris...opp til 17-18,000 gjerne billigere, 40 gb hd, dvd-brenner, 15" skjerm, gjerne en minnepenn? tror det heter det, slik som jeg kan lagre data på...trådløst nettverk...bra batteri kapasitet håper dette hjalp litt.... Hilde Endret 3. mai 2004 av Hilde Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Da kan du se på Centrino baserte pcer. De selger sånne på whitebox.no, psdata.no, multicom.no. Bare sjekk ut der så finner du mye snacks. Centrino baserte pcer har også trådløst nettverk, er stillegående + at de har bra batteri tid. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Da kan du se på Centrino baserte pcer. De selger sånne på whitebox.no, psdata.no, multicom.no. Bare sjekk ut der så finner du mye snacks. Centrino baserte pcer har også trådløst nettverk, er stillegående + at de har bra batteri tid. Jepp, gå for en Centrino, du får med WLan også. 17-18000? Da får du deg jo en god og rund bærbar 1,7 Pentium M og 1024 RAM skal du nok finne til den prisen. Se litt på barbara.no og finn ut om det er noe fint der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) IBM er desidert best på bærbare. Du bør sjekke ut (fanken, har glemt modellene) t40, t41 og t41p. Ikke skyt hvis jeg tar feil. Edit: Sjekk også ut tråd i signatur. Endret 3. mai 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Denne Acer TravelMate 8002LCi skal du satse på. Akkurat 18.000, den største i familien 8003LMi er testvinner i sist PCWorld Norge. Utrolig god batterilevetid, samt Radeon Mobility 9700 grafikkort. Har til og med DVI utgang for ekstern skjerm. Batterilevetida overgikk alle de andre i testen Eneste ulempen - du må opp på neste modell for å få DVD-brenner. Har selv hatt en Acer TravelMate 634LC i over 1,5 år, og er kjempefornøyd. Endret 3. mai 2004 av Bolson Lenke til kommentar
skarsnut Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Best i test Acer TM 8000,denne har alt du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå