josteinsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som har en ide om hva jeg kan bruke min xbox til? Har en 4-5 spill men jeg gidder ikke å bruke konsollen til spill eller som dvd spiller så jeg lurte på om det var noe annet jeg kunne bruke den til. Mener å ha hørt ett eller annet om at man kan installere linux på den. Det er vel bedre enn å kaste hele greia på dynga. takk for tips Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du kan jo eventuelt selge den da?!! Bruktmarkedet qxl.no Det går visst an å legge inn OS men er ikke helt sikker på hvor stabilt/hvordan man gjør dette. Du kan eventuelt chippe den og sette inn ny HD. "litt" info om chipping Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Har vurdert å selge den, men det blir så mye pes med sending osv... får vel ikke akkurat så mye for en xbox med 5 spill. Takk for tipset om chipping, men som sagt så er jeg fryktelig lat Endret 3. mai 2004 av josteinsen Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hvis du ikke vil bruke den til film eller spill, kan du bruke den som musikkstreame-enhet. radio. får du alle kanalene i CD kvalitet! ellers kan du bruke den som slagvåpen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Med chip får X-box et nytt liv. Programmer som X-box Media Center er helt genialt bra. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Hmm Torgeir.... musikkstreame-enhet....mener du da å sette inn større disk og legge musikk på den, eller via nettverk? Hvis du mener via nettverk så hadde det vært fint med en link som viser hvordan hvis det eksisterer. Hehe Psilocybe, er nok for lat og dum til å sette inn en chip Lenke til kommentar
snikka Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Si fra til meg før du kaster den i alle fall. Tar gjerne en xbox jeg. Skal til og med betale frakten for den Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 hehe, kommer nok ikke til å kaste den med det første. Nå står det en dvd spiller oppå den og jeg vil helst slippe å løfte på den. Må jo dra ut en masse ledninger også...blir for mye pes Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hadde jeg vært deg (noe jeg ikke er ) ville jeg chippet xbox-en! Ellers er det også muligheter til å få solgt xbox-en for en ålreit penge (ville ikke kastet den ihvertfall...), jeg vil tippe på at du ihvertfall kan få en 1000 lapp for den hvis spillene er noe tess og hvis maskinen ikke har altfor mange ytre skader (eller andre skader for den sags skyld...) Man kan innstalere linux på den ja, sjekk ut denne siden for mer info om hvordan du gjør det og hva du kan bruke den til da! For at det skal blir litt poeng å ha linux på den bør du vel skaffe deg overgang slik at du kan bruke tastatur og mus! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kjøp deg Live om du har bredbånd. Det er gratis i 12 måneder om du har 12 mnd kort. Koster bare 1000,- med spill. Chip den eller noe om duikke vil noe annet. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Takk for tipsene....skal sjekke ut mulighetene for å stappen inn linux. Spilleren er helt fin den uten en ripe... MOH, Halo, Splinter Cell, og de to spillene som fulgte med... ett bilspill og noe rollerblade/musikk tull. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Kjøp deg Live om du har bredbånd.Det er gratis i 12 måneder om du har 12 mnd kort. Koster bare 1000,- med spill. Chip den eller noe om duikke vil noe annet. Live koster 499,- for et år... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hehe, kommer nok ikke til å kaste den med det første. Nå står det en dvd spiller oppå den og jeg vil helst slippe å løfte på den. Må jo dra ut en masse ledninger også...blir for mye pes Siden du er så forbanna lat, så er det kanskje det greieste bare å la den stå der den står nå og sammle støv. Er jo et under at du i det hele tatt orket å skrive posten her og spørre om hva du skulle gjøre. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 sant nok, men jeg har laptoppen i sofaen så det går brillefint Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Takk for tipsene....skal sjekke ut mulighetene for å stappen inn linux. Spilleren er helt fin den uten en ripe... MOH, Halo, Splinter Cell, og de to spillene som fulgte med... ett bilspill og noe rollerblade/musikk tull. JetSetRadioFuture er ikke noe tull! Det er dritartig! Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 Stemmer..det var det det het. Synes det er ganske lamt jeg da, men så har jeg bare teste i noen minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå