Gå til innhold

xbox muligheter?

Anbefalte innlegg

Noen som har en ide om hva jeg kan bruke min xbox til? Har en 4-5 spill men jeg gidder ikke å bruke konsollen til spill eller som dvd spiller så jeg lurte på om det var noe annet jeg kunne bruke den til. Mener å ha hørt ett eller annet om at man kan installere linux på den.

Det er vel bedre enn å kaste hele greia på dynga.

takk for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm Torgeir.... musikkstreame-enhet....mener du da å sette inn større disk og legge musikk på den, eller via nettverk? Hvis du mener via nettverk så hadde det vært fint med en link som viser hvordan hvis det eksisterer.

Hehe Psilocybe, er nok for lat og dum til å sette inn en chip :D

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg (noe jeg ikke er ;)) ville jeg chippet xbox-en!

Ellers er det også muligheter til å få solgt xbox-en for en ålreit penge (ville ikke kastet den ihvertfall...), jeg vil tippe på at du ihvertfall kan få en 1000 lapp for den hvis spillene er noe tess og hvis maskinen ikke har altfor mange ytre skader (eller andre skader for den sags skyld...)

Man kan innstalere linux på den ja, sjekk ut denne siden for mer info om hvordan du gjør det og hva du kan bruke den til da! For at det skal blir litt poeng å ha linux på den bør du vel skaffe deg overgang slik at du kan bruke tastatur og mus!

Lenke til kommentar
hehe, kommer nok ikke til å kaste den med det første. Nå står det en dvd spiller oppå den og jeg vil helst slippe å løfte på den. Må jo dra ut en masse ledninger også...blir for mye pes

Siden du er så forbanna lat, så er det kanskje det greieste bare å la den stå der den står nå og sammle støv.

Er jo et under at du i det hele tatt orket å skrive posten her og spørre om hva du skulle gjøre. :roll:

Lenke til kommentar
Takk for tipsene....skal sjekke ut mulighetene for å stappen inn linux. Spilleren er helt fin den uten en ripe... MOH, Halo, Splinter Cell, og de to spillene som fulgte med... ett bilspill og noe rollerblade/musikk tull.

JetSetRadioFuture er ikke noe tull! Det er dritartig! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...