Mr. Floppy Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg skal koble lysdioder og strømbryter til et ASUS P4C800-E Deluxe hovedkort. Jeg skal sette det inn i et gammel Compaq 5700T kabinett og ønsker derfor å benytte den kombinerte diode/bryter-modulen som står i kabinettet. Siden pinnene ikke står på samme posisjon på det originale Compaq-hovedkortet og det nye hovedkortet, så må jeg klippe og lime... eh, klippe og lodde. På Compaq-modulen er det ledninger for pluss til PWR led, HDD led, og bryteren. Tilkoblet printkortet er det kun to ledninger til jord. Multimeteret viser at det er strømgjennomgang mellom disse to ledningene. Kan jeg lodde på en "fordeling" på den ene jord-ledningen slik at jeg får tre tilsammen, en til hver av PWR, HDD og bryter på det nye hovedkortet? Eller er det forskjell på hvor mange mA de forskjellige pinneparene tåler på ASUS-kortet? Håper dette ble forståelig, jeg kan gi mer info hvis dere sier hva dere trenger. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jepp, jord er jord når det gjelder slike ting (lite strøm, lav frekvens). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå