greiguttn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har bange anelser om at heller ikke de har fått til det her, for om de hadde ville også noen her fått til med samme prosedyre. Når de sier de kan ta den inn og fikse den, tror jeg det heller er for å kjøpe tid, begynner å bli litt lei av alle disse hvite løgnene nå..... Må da være MYE bedre å spille med åpne kort, det her er ikke poker!! hehe mvh greiguttn Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dobbelt arg! Nå har jeg prøvd halve dagen å få kontakt med support på Whitebox uten å få svar! Og nå har du plutselig stengt, allerede kl 15. Mandag skal jeg ringe Whitebox for å få dem til å sende et erstatnings-WLAN-kort. Etter loven har jeg rett på det hvis reprasjonen går over ei uke. Dersom du velger at selgeren skal reparere, eller at selgeren har krav på å få reparere, har du som hovedregel krav på en lånegjenstand, dersom det tar mer enn en uke å få rettet mangelen. Merk deg også at selgeren etter forbrukerkjøpsloven kun har to sjanser til å rette samme feilen. Mislykkes dette, kan du kreve prisavslag eller heving av kjøpet.http://forbrukerportalen.no/ona/Publikasjo...ikasjon_view.pt Tror du at de jobber på mandag, 17.mai? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dobbelt arg! Nå har jeg prøvd halve dagen å få kontakt med support på Whitebox uten å få svar! Og nå har du plutselig stengt, allerede kl 15. Mandag skal jeg ringe Whitebox for å få dem til å sende et erstatnings-WLAN-kort. Etter loven har jeg rett på det hvis reprasjonen går over ei uke. Dersom du velger at selgeren skal reparere, eller at selgeren har krav på å få reparere, har du som hovedregel krav på en lånegjenstand, dersom det tar mer enn en uke å få rettet mangelen. Merk deg også at selgeren etter forbrukerkjøpsloven kun har to sjanser til å rette samme feilen. Mislykkes dette, kan du kreve prisavslag eller heving av kjøpet.http://forbrukerportalen.no/ona/Publikasjo...ikasjon_view.pt Tror du at de jobber på mandag, 17.mai? Vet ikke om de jobber, men de klarer sikkert å lyve på 17. mai også. Jeg beklager at jeg er så kvass overfor Whitebox, liker bare ikke måten de opererer på.... Ærlighet varer lengst, uansett...! mvh greiguttn Lenke til kommentar
Bjørn_Sverre Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg tror jeg har fått det til å funke. Jeg har dessverre ikke noe trådløst nett å teste det på nå, men jeg skal prøve å koble meg på skolen til tirsdag. Men på listen over tilgjengelige nettverk går det å trykke på avansert knappen, noe jeg ikke kunne før. Det jeg gjorde, var i hvert fall følgende: 1. Før jeg begynte å oppdatere, avinstallerte jeg driverene til kortet. 2. Når jeg oppdaterte biosen passet jeg på å skru maskinen helt av mellom hver oppdatering, som whitebox skrev i mailen til zuhr, og jeg oppdaterte i nøyaktig rekkefølge som veiledningen. 3. Når jeg installerte driverene til kortet igjen, brukte jeg de nyeste driverene til GN-WIAG (De som ligger på sidene til gigabyte). Som sagt får jeg ikke bekreftet dette før tirsdag, men jeg håper det fungerer Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Jeg tror jeg har fått det til å funke. Jeg har dessverre ikke noe trådløst nett å teste det på nå, men jeg skal prøve å koble meg på skolen til tirsdag. Men på listen over tilgjengelige nettverk går det å trykke på avansert knappen, noe jeg ikke kunne før. Det jeg gjorde, var i hvert fall følgende: 1. Før jeg begynte å oppdatere, avinstallerte jeg driverene til kortet. 2. Når jeg oppdaterte biosen passet jeg på å skru maskinen helt av mellom hver oppdatering, som whitebox skrev i mailen til zuhr, og jeg oppdaterte i nøyaktig rekkefølge som veiledningen. 3. Når jeg installerte driverene til kortet igjen, brukte jeg de nyeste driverene til GN-WIAG (De som ligger på sidene til gigabyte). Som sagt får jeg ikke bekreftet dette før tirsdag, men jeg håper det fungerer Jeg har fått opp den avansert under tilgjengjengelige nettverk hele tiden, tror ikke det har noe med saken å gjrøe... Hvertfall ikke så lenge kortet "blir deaktivert" igjen i ezlink så fort man har trykka på +en. (+en kommer tilbake etter noen sekunder) BTW: Oppdatering av driveren vil komme pa web i lopet av helgen. Oppdateringsfrekvensen fungerer hos oss men visitter i kontinuerlig dialog med fabrikk for a fa den fulle oppdateringen ferdig. Noen som har sett den der før akkurat nå? Var akkurat inne på sidene til wb, og da lå det en update.txt med innholdet der i.... Hvorfor love noe de ikke holder GANG på GANG??? mvh greiguttn Endret 14. mai 2004 av greiguttn Lenke til kommentar
siggs Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 dette er spørsmål på siden av tråden, men siden der er så mange aktive her så spør jeg. Hva er den nyeste driveren til skjermkortet på cl1557? Finner ingen driver til kortet på aopen sine sider. Lenke til kommentar
Bjørn_Sverre Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har fått opp den avansert under tilgjengjengelige nettverk hele tiden, tror ikke det har noe med saken å gjrøe... Hvertfall ikke så lenge kortet "blir deaktivert" igjen i ezlink så fort man har trykka på +en. (+en kommer tilbake etter noen sekunder) BTW: Oppdatering av driveren vil komme pa web i lopet av helgen. Oppdateringsfrekvensen fungerer hos oss men visitter i kontinuerlig dialog med fabrikk for a fa den fulle oppdateringen ferdig. Noen som har sett den der før akkurat nå? Var akkurat inne på sidene til wb, og da lå det en update.txt med innholdet der i.... Hvorfor love noe de ikke holder GANG på GANG??? mvh greiguttn Da funker det vel sannsynligvis ikke for meg heller da . Får isåfall håpe whitebox klarer å komme med den oppdateringen i løpet av helgen, og at den faktisk virker (noe jeg tviler sterkt på) Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg tror jeg har fått det til å funke. Jeg har dessverre ikke noe trådløst nett å teste det på nå, men jeg skal prøve å koble meg på skolen til tirsdag. Men på listen over tilgjengelige nettverk går det å trykke på avansert knappen, noe jeg ikke kunne før. Det jeg gjorde, var i hvert fall følgende: 1. Før jeg begynte å oppdatere, avinstallerte jeg driverene til kortet. 2. Når jeg oppdaterte biosen passet jeg på å skru maskinen helt av mellom hver oppdatering, som whitebox skrev i mailen til zuhr, og jeg oppdaterte i nøyaktig rekkefølge som veiledningen. 3. Når jeg installerte driverene til kortet igjen, brukte jeg de nyeste driverene til GN-WIAG (De som ligger på sidene til gigabyte). Som sagt får jeg ikke bekreftet dette før tirsdag, men jeg håper det fungerer skal teste det du gjorde jeg nå. Har en base her. tok du ned drivern fra: http://www.giga-byte.com/Communication/Sup...ss_GN-WIAG.htm# eller? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Det er jo et gn-wiag01kort vi har, så hvorfor ikke bruke: http://www.giga-byte.com/Download/Download...ag01_driver.zip heller? Uansett så har jeg alltid hatt avansert som opsjon.... Men funker ikke likevel... Dog KAN det jo være det funker, men jeg tviler... mvh greiguttn Lenke til kommentar
Bjørn_Sverre Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 skal teste det du gjorde jeg nå. Har en base her. tok du ned drivern fra: http://www.giga-byte.com/Communication/Sup...ss_GN-WIAG.htm# eller? Nei, brukte denne. GN-WIAG Driver Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 skal bare få lastet ned drivern nå, så skal jeg teste om dette fungerer. Nekter å tro det men =P Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 jeg fikk cl 1557`en min forsinka sånn som dere og fikk bl.a. et wlan 108Mbps kort osv. fra gigabyte som kompensajon. installerte windows (uten sp1), la inn drivere fra medfølgende cd, skrudde av wep og kryptering som en eller annen nevnte tidlig i denne tråden og alt virket. (har en d-link 614+ hvis det noen lurer (routeren i den er ustabil, så jeg bruker den bare som aksesspunkt)) la inn sp1 til windows og det kommer opp et vindu som sier at jeg må installere driveren på ny hvis jeg vil ha wep (eller kryptering husker ikke) når jeg starter opp, men det funker ennå selv om jeg ikke har lagt inn driveren på ny. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) okey noe med sp1 og installasjonen av drivern? Endret 14. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) jeg har nå først slettet kortet. Rebootet tatt inn 1557_new kjørt inn bios, slått av maskinen, startet opp med vga_fw cd. kjørt kommandoen 15AUSXGA eller hva det var.. så inn med 1557 bios. Når jeg starter opp igjen finner den kortet av seg selv. Jeg prøver å installere softwaren, men finner forsatt ingen base. samme feil som før. men på G-EZlink Utility står det driver date 15dec 2003 12:16:06.. hvorfor det? Endret 14. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 vet ikke. kan være at sp1 legger inn noe ekstra eller forandrer noe. har ikke prøvd å fikse på noe siden alt fungerer nå. Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) har du skrudd av wep og kryptering? (du har vel ikke noe mac.adresse filter på routeren/ap`et ditt?) Endret 14. mai 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 vet ikke. kan være at sp1 legger inn noe ekstra eller forandrer noe. har ikke prøvd å fikse på noe siden alt fungerer nå. okei, var det gigabyte driver cden du kjørte inn før sp1 så funket det? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) er ikke 15AUSXGA noe med skjermen? 15" xga skjerm? okei, var det gigabyte driver cden du kjørte inn før sp1 så funket det? jepp Endret 14. mai 2004 av snoopafella Lenke til kommentar
Bjørn_Sverre Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 men på G-EZlink Utility står detdriver date 15dec 2003 12:16:06.. hvorfor det? Hvis du sjekker about g-ezlink utility på help-menyen bør det stå en nyere dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå