tivolieselet Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Prøvd nyeste update med 3 isofiler da tivolieselet ? mvh greiguttn nei, har heller ikke fått besked på mail eller.no om at det er kommet en nr 2 av den oppdateringen.. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Prøvd nyeste update med 3 isofiler da tivolieselet ? mvh greiguttn nei, har heller ikke fått besked på mail eller.no om at det er kommet en nr 2 av den oppdateringen.. ligger på websiden dems http://www.whitebox.no/Support/Drivere/CL%...urbo/update.exe sjekk den ut Prøvde engang til selv her, men får det ikke til å fungere enda. Er spent på om noen andre har testet Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvorfor er jeg ikke sjokkert over at det ikke funka? mvh greiguttn du testet også? Nei, jeg går faktisk ut fra at det IKKE fungerer jeg, så tar jeg det når noen sier at det fungerer..... BTW: Jeg har ikke fått noen mail, men det ligger update på wb sine sider med 3 images... mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 JAFF prøv du og da... du har ingen ting å tape... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvorfor får vi 2 oppdateringer da.. og hele 3 cder å brenne ut nå da.. men har gjort det. og ingen tinger funker.. dersom du slår på saken ved hjelp av "g-ezlink utillity" så slår den av seg selv etter et par sek. dette gjore den før oxo da.. og du kan heller ikke velge "new" eller noen av de andre, under "profile list. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Når de i mail til meg for 1 uke siden sa dette kortet funket som det var, tar jeg en update med en stor klype salt...... Derfor gidder jeg ikke kaste bort en eneste cd for å se om d funker før noen andre har fått det til... hehe (får tro ikke alle er som meg) mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvorfor får vi 2 oppdateringer da.. og hele 3 cder å brenne ut nå da.. men har gjort det. og ingen tinger funker.. dersom du slår på saken ved hjelp av "g-ezlink utillity" så slår den av seg selv etter et par sek. dette gjore den før oxo da.. og du kan heller ikke velge "new" eller noen av de andre, under "profile list. samme skjer hos meg. Så også at den ProTurbo.exe den var endret 5/12/2004 9:40:25 AM så jeg tok ned den og installerte kortet på nytt. Fungerer forsatt ikke... Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Den "nye" proturbo er nok den samme, er hvertfall akkurat like stor, ned til siste bit.... mvh greiguttn Endret 12. mai 2004 av greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 men jeg skjønner ikke helt greia... Start opp maskinen med cd'en som inneholder new1557, bios vil da lastes inn. greit nok, dette må være den NYE biosen..? Start opp maskinen med cd'en som inneholder vga_fw. greit nok så bare Ta ut cd'en og sett inn cd merket 1557 Start maskinen på nytt og vent mens cd'en laster inn ny bios. Først inn en nye bios? så inne med den gamle? hva skal dette hjelpe? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Si hva det skal hjelpe, jeg har i alle fall prøvd litt forskjellig, men det vil ikke virke, første den første forklaringen med 2 cd`er, så virket det ikke!Prøvd så den 3. CD`en men dette hjalp heller ingenting. WB kan nok regne med en mindre koslig telefon i morgen. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 skjønner ikke helt greia.. hehe hvorfor inn med TO bioser? noen som har prøvd å bare kjøre inn NEW1557 biosen? Kun den ikke det andre? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Mye som ikke stemmer her ja! hehe. Vi får håpe det kommer en løsning snart..... mvh greiguttn Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Først NÅ fikk jeg se at det er Atheros 5213brikke, og ikke 5212 som wiagkortet i denne pcen bruker, det er nok derfor jeg ikke får kortet opp i linux, dog skal det være en som har klart å få opp en 5213-ESbrikke i linux, hva nå enn det måtte bety. Da vet jeg hvertfall at det ikke er noe poeng å plundre mer før madwifi har støtte for 5213..... Lurer på hva som kommer først, linuxstøtte eller patch/oppdatering fra wb... mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 satser på at dem fikser det snart. Utrolig å legge ut patcher/ bios oppdateringer også funker det ikke. Bra gjort av en levaerandør som skal teste slik FØR det gis ut. kanskje det er feil i howtodoen til Whitebox? =P Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/ker...403.3/0303.html det er noen som har postet dette på kernel mail gruppen.. og de får det heller ikke til funger.. men hvorfor tester ikke whitebox varen før de selger den da.. eller gir ut oppdatereinger.. de har da ikke kunne ha testet den oppdateringen, som førte til at mange av oss måtte brenne 3 cder da. noen som har snakket med de i det siste? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 noen som har snakket med de i det siste? sendte på en mail nå. Jeg fikk ikke til følgende. Lastet ned den nye updaten og fulgte howtodoen. (update.exe fra whitebox.no siden) Det samme skjer. Wlan kortet "skrur seg av" men jeg skjønte ikke helt greia med først å oppgradere biosen. Så kjør en skjerm fix. For igjen å legge inn en eldre bios? Har dere fått det til å fungere? Noe mere fix fax man må gjøre? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/ker...403.3/0303.html det er noen som har postet dette på kernel mail gruppen.. og de får det heller ikke til funger.. Det har vel mer med at det er en konflikt ute å går med skjermkortet. Så har vel ikke så mye med operativsystemet å gjøre. ? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) svar fra whitebox: Hei Det er kun å gjøre dette så vil kortet fungere som det skal. Dette er testet og fungerer. Det er viktig at etter at hver cd er lastet skrus maskinen helt av og startes opp igjen. Hei Ja nå skal alt fungere. Dette har blitt testet og kortet vil fungere perfekt etterpå. Med vennlig hilsen Whitebox Data Systems Anders support Får det enda ikke til å fungere jeg.. Endret 13. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hvis ikke oppdateringen fungerer, vil jeg si det er direkte FREKT av wb å påstå dette, nå har jeg lest om minst 2 som ikke har fått til å fungere, og føler da ikke behovet for å prøve selv. Hvor vanskelig er det å starte opp en pc med en cd i cdrommen lixom? Dette kan jo ikke gjøres feil! FREKT wb, skjerp dere! (Hvis dette mot all formodning FUNGERER, skal jeg evt be om unskyldning senere) mvh greiguttn Lenke til kommentar
LizardK Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Huff. Vel, det virker ikke som om noen har fått oppdateringen til å fungere. Men jeg må vel gjøre et forsøk i kveld så jeg har noen gode argumenter mot Whitebox i morgen. Gidder definitivt ikke å svi av 3 CD-R plater på noe som neppe fungerer, så jeg får finne frem noen CD-RW plater. Jeg fikk først melding om oppdateringen fra Whitebox i går kveld kl 22. Kanskje like greit det siden det ikke funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå