Vannjenta Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Synes virkelig dere skulle fått valget jeg. Enten få dette fantastiske kortet dere har fått, men med advarsel om at det ikke kom til å fungere på noen måneder. Eller et litt eldre kort, som fungerer med en gang. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 http://solution.aopen.com.tw/services/rcl/1557.htm <--- der er en liste over HW som er støttet av barebonet..... Tror alle burde kreve at av de 3 Wlan kortene der. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er jo greit å slenge med et Wlan kort man vet virker da. helt klart enig der.. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ingen som har fått det til å fungere enda? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ok, kan både de som HAR prøvd og ikke fått til og de som HAR fått til fortelle litt om erfaringer med denne update? Funker den, eller ei?? mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) jeg har nå kjørt inn updaten. Og jeg finner forsatt ingen wlan base. Så min greie er at det IKKE funker. Prøver å laste ned drivern til kortet fra gigabyte folka nå. Tviler på at det funker men. Har kjørt inn begge cdene nå, men funker forsatt ikke.. Noen andre Endret 12. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
esjohnse Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 men har dere brent over filene som "image" på 3 cd'er? nytter ikke bare å kjøre update.exe. Det var det han sa til meg da jeg ringte Whitebox i stad. Har ikke prøvd selv ennå, men skal prøve i kveld... Han på Whitebox sa at de hadde fått det til å fungere på testmaskiner der. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Han på Whitebox sa at de hadde fått det til å fungere på testmaskiner der. Vil dette si at det skal fungere, eller at wb faktisk lyver åpenlyst?? Sorry for å være så kritisk, men tror ikke på det før noen her har fått til, jeg gidder ikke engang ta meg bryet å prøve før noen har fått det til! mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) men har dere brent over filene som "image" på 3 cd'er? nytter ikke bare å kjøre update.exe.Det var det han sa til meg da jeg ringte Whitebox i stad. Har ikke prøvd selv ennå, men skal prøve i kveld... Han på Whitebox sa at de hadde fått det til å fungere på testmaskiner der. skjønner ikke helt hva du mener. Inne i Update.exe ligger det to images" to iso filer. De skal brennes ut. Også kjøre en endring med den ene. Så bios oppgradering med den andre. 3cdr? hvordan får du dette på tre cdr? INSTALLASJONSVEILEDNING FOR AKTIVERING AV PRO-TURBO KORT I CL-1557 1. Last ned filene 1557 og vga_fw Disse filene må du brenne ut på en cd som et disc image. Hvis du bruker nero express velger du disc image og åpner hver enkelt fil og brenner ut disse på hver sin cd. 2. Start opp maskinen med cd'en som inneholder vga_fw Ved spørsmål om dato og tid tast enter for å gå videre. Ved markøren taster du inn følgende kommando: 15AUSXGA og trykk enter. 3. Ta ut cd'en og sett inn cd merket 1557 Start maskinen på nytt og vent mens cd'en laster inn ny bios. 4. Ta ut cd og start maskinen på nytt. Nå skal kortet fungere som det skal. står ingen ting om 3cdr her.... Endret 12. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
esjohnse Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Han sa 3 cd'er til meg..men han sa sikkert feil. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) INSTALLASJONSVEILEDNING FOR AKTIVERING AV PRO-TURBO KORT I CL-1557 1. Last ned filene New1557, 1557 og vga_fw Disse filene må du brenne ut på en cd som et disc image. Hvis du bruker nero express velger du disc image og åpner hver enkelt fil og brenner ut disse på hver sin cd. 2. Start opp maskinen med cd'en som inneholder new1557, bios vil da lastes inn. Skru av maskinen helt etter at bios er lastet inn. 3. Start opp maskinen med cd'en som inneholder vga_fw. Ved spørsmål om dato og tid tast enter for å gå videre. Ved markøren taster du inn følgende kommando: 15AUSXGA og trykk enter. Når denne er ferdig skru maskinen helt av. 4. Ta ut cd'en og sett inn cd merket 1557 Start maskinen på nytt og vent mens cd'en laster inn ny bios. 4. Skru av maskinen og start på nytt. Nå skal kortet fungere som det skal. Synes nå det ser ut som 3 cder jeg da men.......... Ingen som har prøvd dette med hell? mvh greiguttn Endret 12. mai 2004 av greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Han sa 3 cd'er til meg..men han sa sikkert feil. okei, jeg klarer ihvertfall bare å fikse 2 en for no skjerm greier og en bios.. men den finner pokker meg ikke noe nettverk uansett. slapt "wireless network interface disabled" Endret 12. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Han sa 3 cd'er til meg..men han sa sikkert feil. okei, jeg klarer ihvertfall bare å fikse 2 en for no skjerm greier og en bios.. men den finner pokker meg ikke noe nettverk uansett. slapt Laster du ned update dom ligger hos wb nå, så er det 3 isofiler som blir pakka ut............ mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 okey her har det kommet nyheter.. la oss prøve med engang hehe. ingen ting å tape... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ja, men da må alle samme sende inn maskinen,, vente til at de fikser den osv.. noe som helt sikkert tar alt for lang tid. men vi kan da forme et brev som vi alle sender til de,, kan være greit å ha noe som er bra skrevet, siden jeg ser for meg at det blir kontakt med forbruker ombudet eller hva de heter. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Prøvd nyeste update med 3 isofiler da tivolieselet ? mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) okei, Da har jeg prøvd. Men fungerer forsatt ikke for meg. Noen andre som har testet? ta å test om det fungerer før man klager mere... ivrig på å se om denne oppdateringen fungerer Endret 12. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvorfor er jeg ikke sjokkert over at det ikke funka? mvh greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvorfor er jeg ikke sjokkert over at det ikke funka? mvh greiguttn du testet også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå