Gå til innhold

Whitebox CL1557 og trådløst G-nettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har nå kjørt inn updaten. Og jeg finner forsatt ingen wlan base.

Så min greie er at det IKKE funker. Prøver å laste ned drivern til kortet fra gigabyte folka nå. Tviler på at det funker men.

Har kjørt inn begge cdene nå, men funker forsatt ikke..

Noen andre :hmm:

Endret av zuhr
Lenke til kommentar

men har dere brent over filene som "image" på 3 cd'er? nytter ikke bare å kjøre update.exe.

Det var det han sa til meg da jeg ringte Whitebox i stad. Har ikke prøvd selv ennå, men skal prøve i kveld... Han på Whitebox sa at de hadde fått det til å fungere på testmaskiner der.

Lenke til kommentar
Han på Whitebox sa at de hadde fått det til å fungere på testmaskiner der.

Vil dette si at det skal fungere, eller at wb faktisk lyver åpenlyst?? Sorry for å være så kritisk, men tror ikke på det før noen her har fått til, jeg gidder ikke engang ta meg bryet å prøve før noen har fått det til!

mvh

greiguttn

Lenke til kommentar
men har dere brent over filene som "image" på 3 cd'er? nytter ikke bare å kjøre update.exe.

Det var det han sa til meg da jeg ringte Whitebox i stad. Har ikke prøvd selv ennå, men skal prøve i kveld... Han på Whitebox sa at de hadde fått det til å fungere på testmaskiner der.

skjønner ikke helt hva du mener. Inne i Update.exe ligger det to images" to iso filer. De skal brennes ut. Også kjøre en endring med den ene. Så bios oppgradering med den andre.

3cdr? hvordan får du dette på tre cdr?

INSTALLASJONSVEILEDNING FOR AKTIVERING AV PRO-TURBO KORT I CL-1557

1. Last ned filene 1557 og vga_fw

Disse filene må du brenne ut på en cd som et disc image. Hvis du bruker nero express velger du disc image og åpner hver

enkelt fil og brenner ut disse på hver sin cd.

2. Start opp maskinen med cd'en som inneholder vga_fw

Ved spørsmål om dato og tid tast enter for å gå videre. Ved markøren taster du inn følgende kommando: 15AUSXGA og trykk

enter.

3. Ta ut cd'en og sett inn cd merket 1557

Start maskinen på nytt og vent mens cd'en laster inn ny bios.

4. Ta ut cd og start maskinen på nytt. Nå skal kortet fungere som det skal.

står ingen ting om 3cdr her....

Endret av zuhr
Lenke til kommentar
INSTALLASJONSVEILEDNING FOR AKTIVERING AV PRO-TURBO KORT I CL-1557

1. Last ned filene New1557, 1557 og vga_fw

Disse filene må du brenne ut på en cd som et disc image. Hvis du bruker nero express velger du disc image og åpner hver

enkelt fil og brenner ut disse på hver sin cd.

2. Start opp maskinen med cd'en som inneholder new1557, bios vil da lastes inn.

Skru av maskinen helt etter at bios er lastet inn.

3. Start opp maskinen med cd'en som inneholder vga_fw.

Ved spørsmål om dato og tid tast enter for å gå videre. Ved markøren taster du inn følgende kommando: 15AUSXGA     og trykk

enter. Når denne er ferdig skru maskinen helt av.

4. Ta ut cd'en og sett inn cd merket 1557

Start maskinen på nytt og vent mens cd'en laster inn ny bios.

4. Skru av maskinen og start på nytt. Nå skal kortet fungere som det skal.

Synes nå det ser ut som 3 cder jeg da men.......... Ingen som har prøvd dette med hell?

mvh

greiguttn

Endret av greiguttn
Lenke til kommentar
Han sa 3 cd'er til meg..men han sa sikkert feil.

okei, jeg klarer ihvertfall bare å fikse 2 :p en for no skjerm greier og en bios.. men den finner pokker meg ikke noe nettverk uansett. slapt

"wireless network interface disabled"

Endret av zuhr
Lenke til kommentar
Han sa 3 cd'er til meg..men han sa sikkert feil.

okei, jeg klarer ihvertfall bare å fikse 2 :p en for no skjerm greier og en bios.. men den finner pokker meg ikke noe nettverk uansett. slapt

Laster du ned update dom ligger hos wb nå, så er det 3 isofiler som blir pakka ut............

mvh

greiguttn

Lenke til kommentar

ja, men da må alle samme sende inn maskinen,, vente til at de fikser den osv.. noe som helt sikkert tar alt for lang tid.

men vi kan da forme et brev som vi alle sender til de,, kan være greit å ha noe som er bra skrevet, siden jeg ser for meg at det blir kontakt med forbruker ombudet eller hva de heter.

Lenke til kommentar

okei, Da har jeg prøvd. Men fungerer forsatt ikke for meg. Noen andre som har testet?

ta å test om det fungerer før man klager mere...

ivrig på å se om denne oppdateringen fungerer

Endret av zuhr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...