zuhr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Virker Wlan knappen for deg zuhr? nei. men nå slutte kortet også og fungere Endret 15. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) whitebox har nå oppdatert update.txt Etter kjøring av oppdateringsfrekvensen må du reinstallere OS for å aktivere trådløs tilkobling. Det er meget viktig at driverene installeres i riktig rekkefølge når OS er lagt inn. --------------- hvordan rekkefølge? Endret 15. mai 2004 av zuhr Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 nå er jeg mig lei ettersom jeg akkurat reinstallerte oset. SÅ skal man "#%Q"¤ jammen reinstallere engang til.. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Bedre en å la det gå en uke og få satt opp alt, så måtte reinstallere. Men hvis den Wlan knappen ikke virker, så er det bare en ting å gjøre. Kreve nytt! Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 zuhr: kan det stemme at det var etter du la inn driver for smbuss at kortet slutta å funke eller? mvh greiguttn Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Bedre en å la det gå en uke og få satt opp alt, så måtte reinstallere. Men hvis den Wlan knappen ikke virker, så er det bare en ting å gjøre. Kreve nytt! Wlanknapp er jo swstyrt, så da kan du få den til å gjøre akkurat hva du vil... tviler på at det skal bli noe problem å få akkurat den til å fungere..... mvh greiguttn Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det virker jo ikke, SW som følger med kan man ikke velge hva den skal brukes til, den er kun "Wlan". Virker Wlan lampen hos dere da? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Nei, men jeg bekymrer meg veeeeeeeldig lite både for wlanlampe og -knapp... Man kan disable i sw, og det holder lenge for meg.... mvh greiguttn Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Jaja, holder ikke for meg når jeg har betalt 15k for en laptop, da skal den funke helt. Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Da får du sende den inn igjen da vettu, eller be om nytt kort... jeg betaler gjerne den lille pris at en knapp ikke fungerer en stund mot 3X hastighet..... mvh greiguttn Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 De har jo lovet meg et proturbo kort så det skal jeg ha, som fungerer med knapp og lys og med alle driverene installert. Er lei av whitebox nå, men glad i laptopen min. De får sende meg et wlan kort sammen med bærevesken og rambrikken jeg skulle få Lenke til kommentar
tveitnes Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Finner ikke driver for LAN for min nye CL1557 som jeg fikk i dag... Noe tips? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 De har jo lovet meg et proturbo kort så det skal jeg ha, som fungerer med knapp og lys og med alle driverene installert. Er lei av whitebox nå, men glad i laptopen min. De får sende meg et wlan kort sammen med bærevesken og rambrikken jeg skulle få Skjønner at du vil at det skal funke da.... Jeg bare er litt kranglete;) hehe... Det ordner seg nok skal du se, de er bare litt treige! mvh greiguttn Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jo da, kranglete og sta jeg og. Plager meg at Wlan kortet ikke virker, men spiller ikke sånn kjemperolle akkurat nå. Firmware upgradet AP mitt, også døde det for meg. Typisk =) Lenke til kommentar
tveitnes Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Noen av dere som ikke fant driver til Ethernet-kontroller? Kan noe hjelpe med det? mvh Martin Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 tveitnes: etter du har installert driverene som fulgte med og programvaren som fulgte med. har du da trykket på knappen øverst til venstre for å skru på kortet? Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvis det er wlan vi snakker om, så har ikke knappen på de nye cl1557ene med gigabytekort noen betydning... Drivere finnes på giga-byte sine sider, wiag01 er det du leter etter.. mvh greiguttn Lenke til kommentar
tveitnes Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det gjelder ikke WLan , men det ordinære nettverkskortet. Er ikke komt så langt at jeg har prøvd Wlan enda...:-) Lenke til kommentar
greiguttn Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Var det jeg misstenkte... du trenger bare driveren som ligger på notebookcden... kjør setup i katalogen som heter lan under winxp..... mhv greiguttn Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 må si at jeg er så drita lei nå. Etter å fulgt hele den forbaska howtodoen til whitebox og reinstallert for ANDRE gang. SÅ funker forsatt ikke det teite wlan kortet. Etter man legger inn sm bus eller usb drivern evt skjermkort drivern, slutter kortet å fungere. Det funker fint med engang etter man har reinstallert, men poenget er vel at det skal fungere hele tiden. JAFF SÅ LEI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå