Gå til innhold

Whitebox CL1557 og trådløst G-nettverk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

whitebox har nå oppdatert update.txt

Etter kjøring av oppdateringsfrekvensen må du reinstallere OS for å aktivere trådløs tilkobling. Det er

meget viktig at driverene installeres i riktig rekkefølge når OS er lagt inn.

---------------

hvordan rekkefølge?

Endret av zuhr
Lenke til kommentar
Bedre en å la det gå en uke og få satt opp alt, så måtte reinstallere.

Men hvis den Wlan knappen ikke virker, så er det bare en ting å gjøre. Kreve nytt!

:devil:

Wlanknapp er jo swstyrt, så da kan du få den til å gjøre akkurat hva du vil... tviler på at det skal bli noe problem å få akkurat den til å fungere.....

mvh

greiguttn

Lenke til kommentar

De har jo lovet meg et proturbo kort så det skal jeg ha, som fungerer med knapp og lys og med alle driverene installert. Er lei av whitebox nå, men glad i laptopen min. De får sende meg et wlan kort sammen med bærevesken og rambrikken jeg skulle få :angry:

Lenke til kommentar
De har jo lovet meg et proturbo kort så det skal jeg ha, som fungerer med knapp og lys og med alle driverene installert. Er lei av whitebox nå, men glad i laptopen min. De får sende meg et wlan kort sammen med bærevesken og rambrikken jeg skulle få :angry:

Skjønner at du vil at det skal funke da.... Jeg bare er litt kranglete;) hehe... Det ordner seg nok skal du se, de er bare litt treige!

mvh

greiguttn

Lenke til kommentar

må si at jeg er så drita lei nå. Etter å fulgt hele den forbaska howtodoen til whitebox og reinstallert for ANDRE gang. SÅ funker forsatt ikke det teite wlan kortet. Etter man legger inn sm bus eller usb drivern evt skjermkort drivern, slutter kortet å fungere.

Det funker fint med engang etter man har reinstallert, men poenget er vel at det skal fungere hele tiden.

JAFF SÅ LEI!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...