Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Leverte søknad hos ei videosjappe for en tid tilbake. Stakk innom idag for å sjekke om de hadde lest den. Fantastisk, kalte de den. Aldersgrensen for å jobbe der er 23, jeg er 17. Jeg fikk et spørsmål (som jeg senere fikk vite at hvis jeg ikke hadde svart riktig, hadde jeg ikke fått jobben). Nevn 4 filmer Vinnie Jones har spilt i. Swordfish, Lock, stock..., Snatch og Mean Machine svarte jeg. Litt for lett. Uansett, jeg er sjeleglad. 4 dager på jobb og jeg får råd til 9800xt Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Heldiggris som får jobbe i videosjappe. Har heldigvis egen jobb, dog ikke like lukrativ men digg for alderen min. Butikk. 1 år og 4 månder så er det rett i kassa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Heldiggris som får jobbe i videosjappe. Har heldigvis egen jobb, dog ikke like lukrativ men digg for alderen min. Butikk. 1 år og 4 månder så er det rett i kassa. Jeg er heldig, men har jobbet for det. Har pugget utallige filmer, regissører og manusforfattere. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet hvordan det er med jobb i platesjappe? alder osv? (sorry om jeg kupper tråden din men den var ganske kurant) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet hvordan det er med jobb i platesjappe? alder osv? (sorry om jeg kupper tråden din men den var ganske kurant) Kupp i vei Tja, det er vel bare å skrive en bra søknad. Den betyr ufattelig mye. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jobber hos en elektroforhandler jeg Kan egentlig ikke tenke meg en stort sett bedre jobb for en student (bortsett fra slike særjobber hvor man tjener fett på ingenting). Slipper hvertfall å bare sitte i en kasse Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Gled det til å se når 30% av lønna de forsvinner til anndre enn deg selv:) Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Noen som vet hvordan det er med jobb i platesjappe? alder osv? (sorry om jeg kupper tråden din men den var ganske kurant) Spørs veldig på hvilken sjappe.. men vet om flere som har gått "tomhendt" hjem fra intervju på platekompaniet selv om de har master i lydproduksjon fra LIPA og er de største MTV'erne i Norge . De har visst ganske omfattende intervjuer (musikkforhør) i den butikkjeden i hvertfall. EDIT: Skrive så folk forstår det kanskje. Endret 3. juni 2004 av [bat] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå