Gå til innhold

skal kjøpe meg barebone! noen forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les litt gjennom denne kategorien først, samt kategorien "skjermer og skjermkort".

Finn ut hvilken type prosessor du skal ha (XP, A64 eller P4), og finn en av de nyere Shuttle-modellene... det er ikke så mange å velge mellom. Putt i x antall mb ram, en harddisk og en optisk enhet, og vips, så er du ferdig. Du vet jo allerede at R9800 Pro-kort ikke kan brukes i Shuttle, så du må nok belage deg på et dårligere skjermkort. :)

Lenke til kommentar

Noen tips: bruk små bokstaver der det skal være små bokstaver, og store der det skal være store bokstaver. Bruk ett utropstegn, spørsmålstegn what so ever. Hvis man gjør det motsatte, slik som deg, er det ingen som ser seriøst på innlegget ditt, og ingen gidder å hjelpe. Så omformuler innlegget, samt legg med litt mer info, så får du mange flere tips.

On Topic: minst 30 ms? Jo flere ms responstid, jo dårligere. Og hvis du først skal kjøpe deg LCD foreslår jeg at du kjøper en stor og fin 17". Testvinneren på www.hw.no's LCD-test Del 1 koster 4700,- kroner. Den heter Samsung SyncMaster 173T. Du får jo også klart rimeligere skjermer, som funker flott til ditt bruk, som innlysende er spilling. :roll:

Siden du skal på LAN og spille mye, så burde du ha en AMD64. Disse prosessorene yter bedre i spill enn noen andre prosessorer.

NEC DVD-brenner 2500 745,-

AMD Athlon 64 3200+ BOXED 2 635,-

Seagate 160GB S-ATA 1 125,-

Shuttle SN85G4 Socket 754 2 825,-

OCZ 512MB EL Platinium Edition 1 450,-

Samsung SyncMaster 17" LCD 173T 4 995,-

Powercolor Radeon 9800Pro 1 795,-

Tilsammen 15 570,-

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Les litt gjennom denne kategorien først, samt kategorien "skjermer og skjermkort".

Finn ut hvilken type prosessor du skal ha (XP, A64 eller P4), og finn en av de nyere Shuttle-modellene... det er ikke så mange å velge mellom. Putt i x antall mb ram, en harddisk og en optisk enhet, og vips, så er du ferdig. Du vet jo allerede at R9800 Pro-kort ikke kan brukes i Shuttle, så du må nok belage deg på et dårligere skjermkort. :)

Huh? Hvorfor ikke, de er da vel ikke for store?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, men trådstarter påstod det i en annen tråd, psilocybe er bare ironisk.

Jeg tror ærlig talt at trådstarter ikke er i stand til å bygge en slik Shuttle. Kanskje han burde se seg om etter en ferdigbygget?

Lenke til kommentar

Nei, men trådstarter påstod det i en annen tråd, psilocybe er bare ironisk.

Jeg tror ærlig talt at trådstarter ikke er i stand til å bygge en slik Shuttle. Kanskje han burde se seg om etter en ferdigbygget?

Hehehe, ja skal ikke se bort i fra det. :roll:

Lenke til kommentar

Vel, nå skrev trådstarter dette i en annen tråd:

ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!!

... og han vet nok ting bedre enn oss som faktisk har en 200w psu med ~3ghz prosessor og R9800 Pro-kort. :yes:

Lenke til kommentar

ER DERE DUMME? DETTE KABINETTET AR BARE 250 watt og vil nok ikke holde til både cpu + skjermkortet som er visdt.... pro 9800..... IKKE SJANGS DETTE ASS... kommer til å crashe stømforsyninga totalt.... haha.... seriøst finn noe med mer enn 300 watt i allefall da.. cpuen tar jo ca 100 wattt og skjermkortet over 160 watt.... så plz!!!

... og han vet nok ting bedre enn oss som faktisk har en 200w psu med ~3ghz prosessor og R9800 Pro-kort. :yes:

:laugh:

Lenke til kommentar

Hehehe, ble litt off-topic dette da :lol: Men artig! :thumbs: Jeg er enig med wh1te sitt inntrykk jeg også, tror ikke han er habil til å bygge seg selv en PC. Menmen, det får bli hans problem, jeg ville i alle fall foreslått mitt oppsett over :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...