Jonas Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Heisann Har holdt på med en html-editor og den begynner å bli ferdig, men før jeg avslutter vil jeg høre hva dere "proffer" synes om en slik editor. Det er en "lite" versjon av Dreamwarer Hva synes dere? Noe spesielt jeg bør ha med? Lager den "brukbar" kode? Link: http://home.no/jonas1/html.zip btw, hvis noen vil bruke denne, men trenger flere tags, så er det bare å legge til i txt-filen (Lager en ny tråd siden det ikke var så mange som fikk det med seg i "webkafeen") Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ser greit ut, men holder meg til weaverslave jeg Hvilken browser-type (IE, mozilla, Opera ect) er det man kan se siden i? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ser greit ut, men holder meg til weaverslave jeg Hvilken browser-type (IE, mozilla, Opera ect) er det man kan se siden i? Den bruker IE. Trykk på andre knapp fra venstre i menyen. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ok. Hadde vært kjekt med farge syntax på kodinga, men det er vel noe som kommer (?) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Ok.Hadde vært kjekt med farge syntax på kodinga, men det er vel noe som kommer (?) Jepp Edit: noen spesielle farger som pleier å bli brukt? Endret 3. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjør en stor php-fil gjennom highlight_file, så ser du hvilke farger som blir brukt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 er vel strengt tatt ikkje så viktig ka slags farger som blir brukt, så lenge det går an å skille mellom forskjellige elementer, egenskaper osv.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 er vel strengt tatt ikkje så viktig ka slags farger som blir brukt, så lenge det går an å skille mellom forskjellige elementer, egenskaper osv.. De fleste vil vel se at det er noe galt hvis spygrønnt og rosa blir brukt Her er vel helt greie farger: <!-- All design/layout and content is copyrighted pink.absentvoid.com. Using it elsewhere, without contacting webmaster first, and linking to this very site is forbidden, and will be regarded as theft. Proper actions will be taken. --> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head> <title>pink.absentvoid.com</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="stylesheet.css"> </head> <body> <!-- Header --> <div id="header"> <h1 class="hide">Pink.absentvoid.com</h1> </div> <!-- Menu start --> <div id="menu"> <!-- FIRST MENU CONTAINER || CSS/Layout tutorials --> <div class="menu_container"> <div id="menu_css_layout_headline"> <h2><span class="hide">CSS/Layout tutorials</span></h2> </div> <div class="menu_stretch"> <ul> <li><a href="#">Basic CSS</a></li> <li><a href="#">Simple pseudoclasses</a></li> <li><a href="#">CSS image-rollover</a></li> <li><a href="#">Typography</a></li> </ul> </div> <div class="menu_bottom"></div> </div> <!-- SECOND MENU CONTAINER || Miniguides --> <div class="menu_container"> <div id="menu_miniguides_headline"> <h2><span class="hide">Miniguides</span></h2> </div> <div class="menu_stretch"> <ul> <li><a href="#">Colorcodes</a></li> </ul> </div> <div class="menu_bottom"></div> </div> <!-- COPYRIGHT PARAGRAPH --> <div class="menu_container"> <div class="menu_top"></div> <div class="menu_stretch"> <p id="copyright"> All content on these pages are copyrighted Absentvoid.com. All use of graphics, content or other unique features without permission is illegal.<br><br> <a href="mailto:[email protected]">Webmaster</a> </p> </div> <div class="menu_bottom"></div> </div> </div> <!-- CONTENT START --> <div id="main_container"> <div class="content_container"> <h1 id="latest_news_headline"><span class="hide">Latest news!</span></h1> <div class="content_corner_right"></div> <div class="content"> <h1>New site up and running!</h1> <p>pink.absentvoid.com up and running! None of the tutorials are loaded up/written yet, but it will come. Within a week or two, I hope to have translated all the tutorials to english, and maybe have written a few more. </p> </div> </div> <div class="bottom_stretch"> <div class="bottom_left_corner"></div> <div class="bottom_right_corner"></div> </div> <!-- FIRST CONTAINER END --> </div> </body> </html> Sørri arve Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ja, fargene som er i html tag'en i IPB er faktisk ganske greie... Men jeg liker fargene som html kit har... tror faktisk man kan endre farger der også, etter eget ønske... Kanskje du kunne mekka noe sånt Jonas? Og kanskje lage et ikon til programmet Liker ikke VB ikonet noe særlig... Kanskje prøve å få inn no css og php "støtte" inn i der også, altså at man kan lagre filer som css og php, i tillegg til html.. Det går jo heller ikke ann å lagre nå heller da, men det kommer vel også etterhvert PT da... stjele arve sin kode Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 De fleste vil vel se at det er noe galt hvis spygrønnt og rosa blir brukt Har du noken gang prøvd å skrive CSS i dreamweaver? Dessuten tar eg det berre som "credits" at du bruker min kode her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå