KimNK Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Lurer på om matrix(1) kjem i skikkelig cover eller slik papplefse som den var i før, når eg bestiller fra cdon.no? Noken som har bestilt den derfra? (Flink å formulere meg... Veit. ) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tror ikke det Matrix kommer bare i pappesker etter hva jeg vet, men du kan jo kjøpe skikkelige (tomme) dvd kover på clas ohlson og skanne koveret på pappesken så har du et fint holdbart plastkover. Men selv hadde jeg ikke brydd meg, pappkover eller plast samma det. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Alle Warnerbros filmer kommer vel i slike "papplefser". Vet ikke om 2ern og 3ern gjør det, da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Alle Warnerbros filmer kommer vel i slike "papplefser". Vet ikke om 2ern og 3ern gjør det, da. Toaren og trearen kjem i plastcover. Trur heller at eg tar og venter til box'en kjem ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 I London, England @ HMV finnes det deilige The Matrix-utgaver. Finnes nok også på nettet. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 På Narvesen fant jeg et slitt Matrix-cover i vanlig plast. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 www.play.com har matix i plast til 6.99£ http://www.play.com/play247.asp?page=title...29&p=57&c=&g=72 Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fant Matrix i plastcover i "Billig haugen" på elkjøp Lenke til kommentar
Leon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fant Matrix i plastcover i "Billig haugen" på elkjøp du óg? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fant Matrix i plastcover i "Billig haugen" på elkjøp Må kanskje ta meg er tur dit jeg også Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Det er vel samme hvordan cover den kommer i, innholdet endrer seg ikke, den suger fortsatt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Warner har takk og lov sluttet med snap case-designet og gått over til standard amaray. <3 Matrix-coveret mitt er delvis gått i oppløsning. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå