svas Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg har et eget domene med nesten utrolige mengder plass som jeg ikke bruker. Har av andre familiemedlemmer fått ønske om å muliggjøre utlegging av bilder for alle brukere som har passord til dette domenet, slik at vi kan gjøre om sidene til "Familiens OnlineFotoalbum". Har fått tips om et program som heter: arles image web page creator Eksempel på en som har brukt dette programmet: http://www.aarvik.com/robin Det jeg lurer på er om det finnes flere slike programmer som kan løse mitt problem, og om hvordan de virker. Takknemlig for alle svar! svas Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 (endret) Jeg bruker gallery selv... du finner det på gallery.sf.net... Vet ikke om det er noe slikt du ser etter da... Men du kan se på siden min hvordan det funker: arild.guttaboys.no/gallery Der har du mulighet for brukere å legge til egne bilder, begrense tilgangen til de ulike albumene ++ Og ikke minst, det er gratis... Endret 5. mai 2004 av Langtind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå