e700 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hei. jeg har ett spm. hvordan får jeg på kameralyden på e700? jeg har brukt kameralyd-fjernings koden, men jeg lurer på åssen jeg får den på igjen...? første gang jeg brukte kamera-koden så kom den faktisk på igjen av seg selv dagen etter.. =S men det har ikke skjedd nå.. hva kan egentlig skje viss noen ser at du ikke har kameralyd på den? (det er jo påbudt)..? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Tror det er i landet den er laget i det er påbudt med kameralyd.. Hvis noen ser at du ikke har på lyd tror jeg ikke de reagerer, de fleste ( eller alle kanskje ?) Nokia kameratelefonene kan man jo skru av lyden på.. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 du bruker volumknappen på siden og trykker den oppover... da skrur kameralyden seg på igjen, men viss du tar den ned igjen til laveste nivå så vil den skru seg av... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Er ikke påbudt med kameralyd, de fleste telefonene har mulighet til å slå det av med andre metoder enn cracks/koder... Men på bla. Samsung e700 ligger kameralyden der pga. lovverk i noen asiatiske land som er satt i verk pga. det økende problemet med fotografering i badehus, strender, do osv., uten at folk vet det... (<---Herregud, høres ut som en sprø advokat ,But thats the way it is...) Endret 3. mai 2004 av Remerser Lenke til kommentar
lursey Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hei.jeg har ett spm. hvordan får jeg på kameralyden på e700? jeg har brukt kameralyd-fjernings koden, men jeg lurer på åssen jeg får den på igjen...? første gang jeg brukte kamera-koden så kom den faktisk på igjen av seg selv dagen etter.. =S men det har ikke skjedd nå.. hva kan egentlig skje viss noen ser at du ikke har kameralyd på den? (det er jo påbudt)..? HÆ !? .. kan man taste inn en kode , også sleppe den FÆRLE kamera lyde !? .. tell med plz .. er så lei den lyden .. hva er det man gjør for å skru den helt av ?!.. folk som vet .. send meg en mail : [email protected] .. siden jg ikke henger på forum liksom .. hehe .. alle svar er Kjempe bra Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 du kan jo vurdere å stikke innom her noen ganger da så får du nok vite det evnt søke.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 HÆ !? .. kan man taste inn en kode , også sleppe den FÆRLE kamera lyde !? .. tell med plz .. er så lei den lyden .. hva er det man gjør for å skru den helt av ?!.. folk som vet .. send meg en mail : [email protected] .. siden jg ikke henger på forum liksom .. hehe .. alle svar er Kjempe bra For å finne den: Søk på forumet (med søke greia på venstre side) Men tilbake til pointet mitt: Har hørt at den "totale" lyden går ned, altså at telefonen ringer lavere osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå