DuKeN Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hallo. Jeg lurte på om noen viste "commanden" for tykkere skrift i cs 1.6, for eks skriften der det står hvem du drepte. Jeg har så tynn skrift ( sikkert flere som har det ) En kamerat har tykk skrift men vet ikke hvordan han fikk det og jeg syntes det var mye "diggere" og se på trenger tips, kan være alt mulig bare det har noe med teksten og gjøre. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sikker på at det ikke er oppløsningen som gjør det? Sjekk om oppløsningen (i spillet) hos kameraten din er mye lavere enn din. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Se hva som skjer når du feilposter Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 heahhe sry for posten (at den var feil) litt mange vinduer oppe. Men ok jeg fant svaret slik at det ikke er noe problem men takker for tips. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Stengses for feilposting. Ta en titt på menyen til venstre så ser du at en helt ny verden åpner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg