Ezekiel__ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har en litt merkelig sak her. Har en N6230 som er 5 dager gammel. Den har stått på lading natt til idag, og batteriet skal jo da selvfølgelig være full-ladet. Det merklige er at når jeg drar ut laderledningen så går det ca.5 min. så kommer beskjeden: "Batterinivå lavt" opp. Setter jeg inn igjen laderen får jeg opp meldingen "Batteri fullt", og ingen lading pågår. Noen som har en idè om hva som foregår? eventuellt noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 lever den tilbake der du kjøpte den eller så spør du hva problemet er..... Lenke til kommentar
Ezekiel__ Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 En merklig sak fostrer en merkelig løsning. Tok ut batteriet, blåste litt i kontaktene mellom mob og batteri. Slo på mobiltelefon igjen, fikk på ny meldingen om lavt batterinivå. Satte i lader og fikk opp meldingen "Lader", sto i ca. 15min og fikk beskjed om at batteriet var fullt. Nå virker alt som normalt igjen Vel vel... So far, so good! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Nokia = mobiltelefonenes svar på Chrysler Voyager (kåra til mest bedritne bil 10 år på rad ifølge verksteder på begge sider av kjølen) Siemens/Samsung = mobiltelefonenes svar på Toyota Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 okey om vi ser bort i fra tastene til siemens , spes SX1, s55, sl55 som løsner ved normalt bruk... Lever inn telefefonen ev bytt lader og se om du får ladet bedre da. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Nokia = mobiltelefonenes svar på Chrysler Voyager (kåra til mest bedritne bil 10 år på rad ifølge verksteder på begge sider av kjølen)Siemens/Samsung = mobiltelefonenes svar på Toyota MC60 = 98-mod. Corolla SX1 = Lexus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå