scoot Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) JEg lurer på hvordan deres it ansvarlige er ? min er litt merkelig! Noen er flinke, andre stae, og noen helt borte.. Min er en sær blanding av sur gammel mann, sta som en geit.. Og kan egentlig lite! ( her edit`et jeg da jeg bæsja på leggen Hvordan er deres IT ansvarlig? EDIT: Omformulerte spørsmålet.. Så vi kan holde oss Ontopic! Endret 3. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 JEg bLir så oppgitt, han kan jo ikkenoe.. Han påstår pc`r blir ødelagt av og dra ut strømmen etc.. LOL.. Hvordan er deres IT ansvarlig? Pc`er kan faktisk bli ødelagt av å dra ut strømmen av den uten videre.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Jepps. Man skal alltid slå av på ordentlig måte. Endret 3. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Men det er faktisk mange newbies på skolene! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 det er vel ikkje noko som skjer kvar dag... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 JEg bLir så oppgitt, han kan jo ikkenoe.. Han påstår pc`r blir ødelagt av og dra ut strømmen etc.. LOL.. Hvordan er deres IT ansvarlig? Pc`er kan faktisk bli ødelagt av å dra ut strømmen av den uten videre.. Etter mengder med strøm brudd på TG så kom det med en gang jeg boota windows at det var en hardware feil, på en blå bakgrund. Fikk ikke retta det hva en jeg gjorde. Var like føre jeg henta haggla og gikk amokk på TG folka siden de ga meg så dårlig strøm. Funka heldigvis etter at jeg reinstalerte windows. Har ikke merka no gærent heller. Lucky TG Crew. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Oops bæsja seg på leggen nå scoot Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 IT-ansvarlig på min skole er ei dame på 50 år hu e faktisk ganske filnk Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hm, samme her faktisk, if you make that 60. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 IT-ansvarling på skolem min er en 50 år gammal gubbe. Han har ikke mye peil akkuratt. Tørr å påstå at jeg kan mer enn han Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 De færreste data-freaker gidder ikke sløse bort talentet på en skole...datalærern vår er en krl-lærer... Need I say more? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vedder på at min kan omtrent mer enn alle her tilsammen. Seriøst. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vedder på at min kan omtrent mer enn alle her tilsammen. Seriøst. men de fleste it ansvarlige på barne og ungdoms skoler kan generelt lite men idet du kommer på vgs så blir det med et mye bedre Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Eller kanskje ikke... (Ikke hos oss, nei) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Går ikke du IT på Steiner, Soso? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 jeg vil si at jeg kan litt om PC, og i dag måtte jeg le.. vi har fått nye maskiner på skolen.. ( dell MX ) eller noe.. Og jeg satt og skrev bokomtale, så kommer han.. "hvorfor sitter du her, alene uten oppsyn".. "jeg skriver".. "hvem har sendt deg hit" Til slutt spør jeg: "hva kan jeg gjøre med maskinene?Dra ut TP kabelen så den blir ødelagt".. "ja, blant annet".. JEg bLir så oppgitt, han kan jo ikkenoe.. Han påstår pc`r blir ødelagt av og dra ut strømmen etc.. LOL.. Hvordan er deres IT ansvarlig? Bare det at du skriver "jeg vil si at jeg kan litt om PC" er imponerende i seg selv. Hvorfor skulle han i heletatt gidde å gi en begrunnelse til ditt nesevise spørsmål? På en skole kan det foregå mye tyveri, og jeg ville heller ikke latt hvilken som helst elev sitte på et datarom uten oppsyn. Dersom du drar ut strømmen på den måten kan systemfiler lett bli korrupte. I tillegg vil jeg tro at hardwaren heller ikke liker godt at du bare river ut kabelen. Jeg skjønner ikke hvorfor man egetnlig skal forvente at en IT-ansvarlig på en barneskole/ungdomskole skal være så 1337-complete. Som Thompzen her nevnte, IT-ansvarlig er gjerne en lærer samtidig. Dersom det er en dedikert 100% IT-ansvarlig-stilling så ville man gjerne kunne stilt høyere krav. Samtidig så er det ikke sikkert at det er nødvendig at personen kan SÅ mye at han kan mye mer enn alle elevene sine til sammen. Jeg går ut i fra at man lønner personen etter kunnskaper og utdannelser, så man får vel hva man betaler for. IT-ansvarlig på barne/ungdomskolen jeg gikk på kunne svært lite. Kan ikke si at noen tok skade ut av det, selv om vi også gjorde en del narr av henne IT-ansvarlig på VGS kunne mye, men det hadde vel også noe med at han også var lærer innen IKT-faget. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 /me er IT-ansvarlig på en VGS (lærling da men). Kan masse! Men... tror nok det er en del IT-ansvarlige der ute som kan ganske lite. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Vi har en It-ansvarlig som er kun It avsvarlig og ikke ansatt som lærer, tror egentlig han er leid inn fra et datafirma som heter Enter. Tror han er veldig flink og jeg tror det er lurt å ha en som er 100% dataasvarlig, det er jo endel dataer på skolen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Min data-lærer var sikker på at det kom virus vist jeg slo av maskinen uten å avslutte Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Oops bæsja seg på leggen nå scoot Jau, må si meg enig. .. Men funderer fortsatt på hvorfor ikke noen av pc`ne mine er ødelagt.. Eg dreit på leggen, og inrømmer det.. MEN, det er problemet hans. han klarer ikke inrømme feil! Endret 3. mai 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå