aslelid Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjøpte meg en 25 pack med DVD+R på komplett. Lånte en film av en kamerat og brente den. Fikk melding om at brenninga var fullført uten feil. Når eg skulle spele den av på DVD spelaren klarte den ikkje å lese disken, prøvde også på dataen min og PS2. Noken so he råd?? -Asle Lid- Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hvilken type plater er det du har kjøpt, og hvilken brenner har du. Hvordan brente du platen? Som dvd-video? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er du sikker på at DVD-spilleren og PS2'en din støtter +R? Er litt opp og ned hva forskjellige PS2'er støtter. Lenke til kommentar
aslelid Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Eg har IBM brennar som støttar både + og -. Eg brente også ein dvd med ein kamerat og den virka på DVD-spelaren så DVD spelaren støttar nok begge formata. Eg kjøpte 25 pack med That`s write DVD+R. That's write DVD+R 4X i 25 spindel: RICOHJPNR01. Meget bra plater som produseres av ritek men med teknologi fra ricoh. Bra plater som du kan få en bra pris på inimellom på ukens tilbud. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvordan brente du filmen? Hvilke programmer brukte du? Hvis du rippet selv og brukte nero, så må du velge riktig "prosjekt" i - dvdmovie eller noe slikt (husker ikke i farten). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Han brente med DVD-Shrink. Tror ikke han har brent feil siden han har brent dvder før som har virket må være noe med platene ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ingen som vet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå