Gå til innhold

Lage kabinett i sløyde... Hvor få tak i av/på ?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvordan man kan få tak i av/på bryter... !

skal lage et kabinett i sløyden på skola fordi jeg kjeda meg :p....

men jeg mangler av/på bryter + ledniga til det og lurte på om det gikk ant og får kjøp løst.. det burde heller ikke være så dyrt !!

Butikken må ligge i norge ;p !

Kabinette skal være i kryssfiner..det skal være et liggende kabinett som er 50x50x25 i størrelse !!

Det kommer til å ha minst 10 vifter på fordi må ha luft inn og ut, det skal igge et blått plexi glass på toppen.. !!

Har ikke funnet ett 3d prog jeg kan bruke til å lage kabinette i men vis noen har det så si ifra eller gi meg link der jeg kan laste det ned ifra !

Takker på forhånd !! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. ok det er jo ikke akkurat som jeg tenkte meg da men men !!

så det finnes ikke noen slags form for kit der man kan ha litt større og bedre bryter enn det som lian li solgte ??

PS : Er det noen som har et 3d-prog man kan lage en mal av til pcen.. sketchup eller noe tror jeg det heter !!

Lenke til kommentar
hmm.. ok det er jo ikke akkurat som jeg tenkte meg da men men !!

så det finnes ikke noen slags form for kit der man kan ha litt større og bedre bryter enn det som lian li solgte ??

PS : Er det noen som har et 3d-prog man kan lage en mal av til pcen.. sketchup eller noe tror jeg det heter !!

Det er bare det at den lian li har, mangler knott på tuppen. Sett på en liten trekloss eller plexiglassbit, så blir det ganske så stilig.

Lenke til kommentar

Elfa er dyre! Ville valgt Clas Ohlson eller noe, de har også mange knapper på båt og bil rekvisita butikker

Kabinette skal være i kryssfiner..det skal være et liggende kabinett som er 50x50x25 i størrelse !!

Lengde 50 cm - bredde 50 cm - høyde 25 cm? eeeh hmm

Tror du mener 50x25x50 eller?

Det kommer til å ha minst 10 vifter på fordi må ha luft inn og ut, det skal igge et blått plexi glass på toppen.. !!

10 Vifter? Jaha? Det er overkill, blir bare bråk, stillegående gode vifter koster dessuten endel :roll:

Bygget trekasse selv for noen uker siden, har 24'c på hovedkortet og 35'c på CPU, dette med bare 4x120mm vifter. De står etter hverandre i bunnen av kassen der alle blåser luft gjennom en tunell med varme PC deler

(Fra front og bakover: Vifte -> Radiator -> Vifte -> 4stk.120GB harddisker montert over hverandre med 1 cm mellomrom mellom hver -> Vifte -> PSU på høykant og vifte vedsiden av.)

(Den har faktisk samme mål som den du skal bygge L50xB25xH50) Jeg ser nå at den kunne vært noe mindre, men det vet jeg til neste gang jeg skal bygge)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...