_Dude_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen som vet om hvordan man kan få tak i av/på bryter... ! skal lage et kabinett i sløyden på skola fordi jeg kjeda meg .... men jeg mangler av/på bryter + ledniga til det og lurte på om det gikk ant og får kjøp løst.. det burde heller ikke være så dyrt !! Butikken må ligge i norge ;p ! Kabinette skal være i kryssfiner..det skal være et liggende kabinett som er 50x50x25 i størrelse !! Det kommer til å ha minst 10 vifter på fordi må ha luft inn og ut, det skal igge et blått plexi glass på toppen.. !! Har ikke funnet ett 3d prog jeg kan bruke til å lage kabinette i men vis noen har det så si ifra eller gi meg link der jeg kan laste det ned ifra ! Takker på forhånd !! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLKIT Ferdig pakke med høyttaler, LEDs og to brytere. Kjøpes fra microplex, som befinner seg i norge. 89,- Ang. 3D-tool: Prøv sketchup. Det er ihvertfall det de aller fleste andre på forumet bruker. Google litt på det. Endret 3. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LLKIT Ferdig pakke med høyttaler, LEDs og to brytere. Kjøpes fra microplex, som befinner seg i norge. 89,- Ang. 3D-tool: Prøv sketchup. Det er ihvertfall det de aller fleste andre på forumet bruker. Google litt på det. Vet jo det men trenger selve av/på bryteren og kansje reset ! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 de to bryterene som jorgenindahouse viste til, det er restet og "av/på" knapp. det eneste den "knappen" gjør er å kortslutte de to pinnen på hket. så egentlig kan du bare ha to kabler som du presser sammen raskt når du skal starte.. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 hmm.. ok det er jo ikke akkurat som jeg tenkte meg da men men !! så det finnes ikke noen slags form for kit der man kan ha litt større og bedre bryter enn det som lian li solgte ?? PS : Er det noen som har et 3d-prog man kan lage en mal av til pcen.. sketchup eller noe tror jeg det heter !! Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Her er gratis trial-versjon av sketchup. Vil anbefale å få tak i fullversjon. Sinnsykt rått prog. Se et par tutorials før du begynner. Da er det lett å komme i gang Har brukt sketchup til bla. tastaturbrett. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Her er gratis trial-versjon av sketchup. Vil anbefale å få tak i fullversjon. Sinnsykt rått prog. Se et par tutorials før du begynner. Da er det lett å komme i gang Har brukt sketchup til bla. tastaturbrett. Har du brukt 4000 kr på fullversjonen?? Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Ok takk... nå er det bare og kunstuere kabinette slik at folk kan se de så er det vel bare å bygge det ferdig også !! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hmm.. ok det er jo ikke akkurat som jeg tenkte meg da men men !!så det finnes ikke noen slags form for kit der man kan ha litt større og bedre bryter enn det som lian li solgte ?? PS : Er det noen som har et 3d-prog man kan lage en mal av til pcen.. sketchup eller noe tror jeg det heter !! Det er bare det at den lian li har, mangler knott på tuppen. Sett på en liten trekloss eller plexiglassbit, så blir det ganske så stilig. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Det er bare det at den lian li har, mangler knott på tuppen. Sett på en liten trekloss eller plexiglassbit, så blir det ganske så stilig. Tja alt gå jo ant og prøve så... men men Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Elfa Elektromekanikk/Pneumatikk -> Strømbrytere -> Trykkstrømbrytere Denne er vel tøffest, men også en av de dyreste Endret 3. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du bør fikse litt opp i linkingen din, evil-twin. Ingen av linkene fungerer, og det er ganske åpenbart hvorfor. Av en eller annen grunn førte nederste link til microsoft.com, selv om jeg bruker Mozilla... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Så det jeg også. Men det er fikset nå. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Den øverste er fremdeles feil. ALDRI backslash på web... Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Omg! Fiks mozilla'n din du. Fungerer fint her. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Elfa er dyre! Ville valgt Clas Ohlson eller noe, de har også mange knapper på båt og bil rekvisita butikker Kabinette skal være i kryssfiner..det skal være et liggende kabinett som er 50x50x25 i størrelse !! Lengde 50 cm - bredde 50 cm - høyde 25 cm? eeeh hmm Tror du mener 50x25x50 eller? Det kommer til å ha minst 10 vifter på fordi må ha luft inn og ut, det skal igge et blått plexi glass på toppen.. !! 10 Vifter? Jaha? Det er overkill, blir bare bråk, stillegående gode vifter koster dessuten endel Bygget trekasse selv for noen uker siden, har 24'c på hovedkortet og 35'c på CPU, dette med bare 4x120mm vifter. De står etter hverandre i bunnen av kassen der alle blåser luft gjennom en tunell med varme PC deler (Fra front og bakover: Vifte -> Radiator -> Vifte -> 4stk.120GB harddisker montert over hverandre med 1 cm mellomrom mellom hver -> Vifte -> PSU på høykant og vifte vedsiden av.) (Den har faktisk samme mål som den du skal bygge L50xB25xH50) Jeg ser nå at den kunne vært noe mindre, men det vet jeg til neste gang jeg skal bygge) Endret 4. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Skal selv bygge ei trekasse snart. Der er ingen grunn til og bruke 10 stk vifter.. det blir mere bråk enn kjøling. Har selv tenkt og bruke 3 eller 4 stk 120mm, dette er mer enn nok Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 støtter deg der zippo. jeg begynner snart med mitt prosjekt. et kabinett i nettopp kryss finèr. blir å poste det snart. lykke til dude. Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 er jo ikke sikkert at det blir så mye bråk vist man har silent vifter da men men får vel se hvordan det går !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå