Gå til innhold

Erfaringer med Techline.no


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Etter å ha lest igjennom de fleste posts/topics som omhandler webshoperfaringer med Techline, bestemte jeg meg for å opprette "min egen"...

 

20. april bestilte jeg meg nytt hovedkort og ny prosessor, men jeg syns det tok veldig lang tid fra jeg bestilte til jeg fikk bekreftelse på at bestillingen var sendt. Dessuten er pakkesporings-nummeret som er oppgitt i bekreftelsen sannsynligvis feil, for når jeg går inn på posten.no får jeg opp beskjed om at: "Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret..."

 

Jeg vil veldig gjerne (og KUN) høre fra andre som har bestilt varer fra Techline og opplevd lignende. Hvordan ble du behandlet, og ble det noen løsning på problemet?

 

Folk som svarer til denne post'en fordi de mener at "Techline er et enkeltmannsforetak dermed er det en dårlig butikk..." ogsåvidere kan spare seg bryderiet for det er ikke slike svar jeg er ute etter...

 

PS. Har sendt beskjed til Techline Kundeservice og forklart problemet, men venter på svar fra dem...

 

*edit: skrivefeil*

Endret av shilseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte en hd der..

Søkte på det nummeret på posten.

Men fant ingenting

 

Har du kontaktet Techline for å få hjelp? Har du fått noe svar? Jeg har ikke fått svar enda på min siste forespørsel...

 

*edit: jeg bruker også Opera, men det blir ikke postet 2 ggr .. hm, merkeli*

Endret av shilseth
Lenke til kommentar

Hvis du har mottatt pakke-nummeret, men ikke får spora den kan det være for at de ikke har gidda å labba ned på sitt lokale post-i-butikk å sendt pakken enda. Dette har jeg vært for selv, men etter en liten stund var pakken på vei.

 

Det kan jo også være posten's pakkesporer system - det er ganske buggy....

Lenke til kommentar
Jeg fikk pakken idag, har sjekka sporingsnummeret og det var feil fra Techline...

Dessuten er jeg ikke helt fornøyd med emballasjen, masse teip og lite emballasje etter min mening... og når jeg åpna eska ramla det jaggu ut en ØLKORK (type Tuborg) :nei: bland alle isopor-kulene (eller hva jeg skal kalle det...)

Dette syns jeg er for dårlig, det har tatt lang tid fra jeg bestilte til jeg fikk pakken, og kundeservicen kunne vært bedre underveis... og ikke minst emballeringen, det er tross alt datakomponenter til over to tusen kr vi snakker om så her syns jeg Techline kan forbedre seg mye! :angry:

Det var mine utvalgte ord i denne sammenheng, nå skal jeg montere nytt HK og ny prosesor... (håper bare HK'et passer i det gamle kabinettet mitt)
Lenke til kommentar

Stor skuffelse....

 

Hovedkortet og/eller prosessoren funka ikke, har prøvd alt mulig men den/de vil bare ikke... Må nok returnere komponentene til Techline... :no:

 

Skal lage ny topic på passende sted slik at jeg kanskje kan få hjelp av noen av guruene som vanker heromkring :cool:

 

Jaja... livet går videre likevel... *sukk*

Lenke til kommentar

Bestilte høytalere på techline. Foreløpig samme problemer som beskrevet av andre.

Posten gjennkjenner ikke det oppgitte sporingsnummeret.

Pakken står med status "til pakking" og har gjort det i nærmere en ukes tid.

Jeg er mildt sagt forbannet da de krevde forskuddbetaling før pakken skulle sendes.

Ingen respons på email og ingen andre muligheter for å komme i kontakt med dem.

 

Lukter av svindel det her......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...