Earendil Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Noen her som vil gjøre meg en tjeneste? Ta et lite søk i Brønnøysund-registerene for meg etter "Red Dragon Studios". Det er nemlig en som hevder hardnakket at han eiger det firmaet og tilbyr utrolig mange jenter i alderen 13-16 å bli modeller ved at han får ta bilder av dem, noe som uroer meg litt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Nei, for all del. Det er en på Blink. Men det uroer meg, jeg er ganske sikker på at han ikke har et eget firma, og han får gå fritt rundt og fotografere jenter som drømmer om å bli modell. Men kunne du tatt et søk? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg? Hvorfor ikke deg? Jeg får det ikke til Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Dettem var det eneste jeg fant: 983 970 656 Navn/Foretaksnavn: THE RED DRAGON UNGDOMSBEDRIFT Organisasjonsform: Annen juridisk person Forretningsadresse: Rektor Ørnsgate 2 Brekkeby videregående skole 3701 SKIEN Kommune: SKIEN Postadresse: - E-postadresse: - Internettadresse: - Telefon: 35 54 41 00 Mobil: - Telefaks: 35 54 41 10 Registrert i Enhetsregisteret: 04.12.2001 Stiftelsesdato: 20.11.2001 Kontaktperson: Anne Cathrine Bruun Næringskode®: - Sektorkode: 770 Private konsumentorienterte organisasjoner uten profittformål Også registrert i: - Med andre ord; jeg tror fyren lyver Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Med andre ord; jeg tror fyren lyver Takk, da har jeg bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå