Tåkelys Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Har nå klart 217.97, med 4 i motvind. Sykt artig å hoppe så langt Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Wheeeee.. DSJ 3 beta er sluppet Last ned her Ikke for å være kverrulerende menn skihopp på PC høres ufattelig Dølt ut! Jeg trodde det var en vits første gangen jeg hørt om RTL Ski Jump. For meg blir det samme som Bondesjakk Deluxe Mulitplayer 3D edition... Kan du forklare hva som gjør et slik spill bra? Fete Landsem skinns på skia og ODLO skinns på drakta? Kan man hoppe uten hjelm men med god gammal, stygg SWIX lue? Er det noe blod og gørr hvis man tryner og lander på tribunen? Får håpe jeg ikke såra noen da.... Ydmyk hilsen MazeKing Gameplay er vel stikkordet her. Er du grafikk-fanboy så bare overse denne tråden, og spar oss kommentarene dine... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Wheeeee.. DSJ 3 beta er sluppet Last ned her Ikke for å være kverrulerende menn skihopp på PC høres ufattelig Dølt ut! Jeg trodde det var en vits første gangen jeg hørt om RTL Ski Jump. For meg blir det samme som Bondesjakk Deluxe Mulitplayer 3D edition... Kan du forklare hva som gjør et slik spill bra? Fete Landsem skinns på skia og ODLO skinns på drakta? Kan man hoppe uten hjelm men med god gammal, stygg SWIX lue? Er det noe blod og gørr hvis man tryner og lander på tribunen? Får håpe jeg ikke såra noen da.... Ydmyk hilsen MazeKing Gameplay er vel stikkordet her. Er du grafikk-fanboy så bare overse denne tråden, og spar oss kommentarene dine... Eg er grafikk fanboy men diggar DSJ likevell!! Det er utrulig vanedannande..! Veldig bra gameplay som du sa! Lenke til kommentar
jaddaa Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Joa....sikkert fett nok det...men det er vel bare betaversjon? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Joa....sikkert fett nok det...men det er vel bare betaversjon? Betaversjon ja! Hoppa 220,84 no! 220,84 EDIT: 221,89 221,89 Endret 7. mai 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Svarte. Trodde jeg endelig hadde tatt deg, Gullegutt. Du har gullhår 221,19m Edit: men da er vi de eneste over 220 Edit2: 221.81m Endret 7. mai 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 bah .. trykke på knappen .. trykke på knappen .. ELENDIGE MØKKASPILL! den vil jo ikke hoppe mer enn 130m! Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 bah .. trykke på knappen .. trykke på knappen .. ELENDIGE MØKKASPILL! den vil jo ikke hoppe mer enn 130m! Prøvd å klikke venstre og høyre museknapp samtidig når du hopper? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Svarte. Trodde jeg endelig hadde tatt deg, Gullegutt. Du har gullhår 221,19m Edit: men da er vi de eneste over 220 Hehe.. Ja me er dei einaste for 220 Drit deilig å hoppe så langt!! Genialt spill.. gleder meg til fullversjonen!! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 endre' date='07/05/2004 : 11:19'] bah .. trykke på knappen .. trykke på knappen .. ELENDIGE MØKKASPILL! den vil jo ikke hoppe mer enn 130m! Prøvd å klikke venstre og høyre museknapp samtidig når du hopper? gjør akkurat det samme her som jeg gjorde i de forrige spillene (altså trykke begge knappene ), men her gir det liksom ikke noen effekt. *snerr* Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 jeg klarer ikke å strekke meg lengre enn 185 m.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Grrrrrr....fatter ikke hva jeg gjør galt..prøver å hoppe sånn som dere sier, da går jeg på nesen hver eneste gang..kommer ganske langt nedover da. Så mange ganger karen min har gått på trynet tror jeg ikke han har nese igjen snart..stakkar. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 skal ikkke under skiene.. da går det nedover... jeg bruker helt påm STARTEN ligge linje ved linje.. å på kulen LITT over. å nedi bakken Linje eller litt under da hoppet jeg 217 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Litt komisk at INGEN av de andre kameravinklene kan brukes til noe som helst De fleste ser man ikke hopperen sin før han har kræsja engang. Den ene vinkelen ser du jo ikke hoppkanten i det hele tatt ("filma" fra nede i bakken). Fyren kommer aldri så langt ned hehe. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Litt komisk at INGEN av de andre kameravinklene kan brukes til noe som helst De fleste ser man ikke hopperen sin før han har kræsja engang. Den ene vinkelen ser du jo ikke hoppkanten i det hele tatt ("filma" fra nede i bakken). Fyren kommer aldri så langt ned hehe. Feil.. trykker på du F2 får du fyrste persons vinkel og den går fint ann å bruke! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Morsomt når man detter. Ser ut som han får stivkrampe i sjokktilstand. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Veldig vanskelig Kommer ikke over 150m Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hiiihiii... New record! 222,57 Hihi.. EDIT: 223,30 Endret 12. mai 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Brutter'n kom innom og sa at han skulla klare å slå rekken...... 224.04!! Good luck! å slå den! Endret 13. mai 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå