Gå til innhold

DSJ 3 Demo sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wheeeee.. DSJ 3 beta er sluppet

Last ned her

:thumbs:  :w00t:

Ikke for å være kverrulerende menn skihopp på PC høres ufattelig Dølt ut! Jeg trodde det var en vits første gangen jeg hørt om RTL Ski Jump.

For meg blir det samme som Bondesjakk Deluxe Mulitplayer 3D edition...

Kan du forklare hva som gjør et slik spill bra?

Fete Landsem skinns på skia og ODLO skinns på drakta? Kan man hoppe uten hjelm men med god gammal, stygg SWIX lue? Er det noe blod og gørr hvis man tryner og lander på tribunen?

Får håpe jeg ikke såra noen da.... :blush:

Ydmyk hilsen

MazeKing

Gameplay er vel stikkordet her.

Er du grafikk-fanboy så bare overse denne tråden, og spar oss kommentarene dine...

Lenke til kommentar
Wheeeee.. DSJ 3 beta er sluppet

Last ned her

:thumbs:  :w00t:

Ikke for å være kverrulerende menn skihopp på PC høres ufattelig Dølt ut! Jeg trodde det var en vits første gangen jeg hørt om RTL Ski Jump.

For meg blir det samme som Bondesjakk Deluxe Mulitplayer 3D edition...

Kan du forklare hva som gjør et slik spill bra?

Fete Landsem skinns på skia og ODLO skinns på drakta? Kan man hoppe uten hjelm men med god gammal, stygg SWIX lue? Er det noe blod og gørr hvis man tryner og lander på tribunen?

Får håpe jeg ikke såra noen da.... :blush:

Ydmyk hilsen

MazeKing

Gameplay er vel stikkordet her.

Er du grafikk-fanboy så bare overse denne tråden, og spar oss kommentarene dine...

Eg er grafikk fanboy men diggar DSJ likevell!!

Det er utrulig vanedannande..!

Veldig bra gameplay som du sa! :thumbs:

Lenke til kommentar
endre' date='07/05/2004 : 11:19']
bah .. trykke på knappen .. trykke på knappen .. ELENDIGE MØKKASPILL! den vil jo ikke hoppe mer enn 130m!

Prøvd å klikke venstre og høyre museknapp samtidig når du hopper?

gjør akkurat det samme her som jeg gjorde i de forrige spillene (altså trykke begge knappene :p), men her gir det liksom ikke noen effekt. *snerr*

Lenke til kommentar

Grrrrrr....fatter ikke hva jeg gjør galt..prøver å hoppe sånn som dere sier, da går jeg på nesen hver eneste gang..kommer ganske langt nedover da. Så mange ganger karen min har gått på trynet tror jeg ikke han har nese igjen snart..stakkar.

Lenke til kommentar

Litt komisk at INGEN av de andre kameravinklene kan brukes til noe som helst :)

De fleste ser man ikke hopperen sin før han har kræsja engang. Den ene vinkelen ser du jo ikke hoppkanten i det hele tatt ("filma" fra nede i bakken). Fyren kommer aldri så langt ned hehe.

Lenke til kommentar
Litt komisk at INGEN av de andre kameravinklene kan brukes til noe som helst :)

De fleste ser man ikke hopperen sin før han har kræsja engang. Den ene vinkelen ser du jo ikke hoppkanten i det hele tatt ("filma" fra nede i bakken). Fyren kommer aldri så langt ned hehe.

Feil.. trykker på du F2 får du fyrste persons vinkel og den går fint ann å bruke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...