Gå til innhold

DSJ 3 Demo sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at jo lengre du venter med å ta sats på hoppet, jo lengre kommer du. Bruker å trykke når bena er ca. rett over hoppkanten. Kommer også lengre ved å legge hopperen frem i flytestilling så fort som mulig. Men jeg kommer ikke over 206.64m uansett hva jeg gjør.

Lenke til kommentar

Mitt hint er:

Hopp så seint som mulig ( k188 ) å sleng FORT ned som om det var mat der.. så når du kommer over kulen så vil hopperen automatisk rette seg litt opp.. da presser du fortsatt nedover.... then bang ;) landet på 215.... bruker å lande i mellom 200 -210 m på hvert hopp nå :)

håper det hjalp litt :)

Lenke til kommentar
gullegutt satser du helt ved kanten å slenger degned eller hva gjør du får å hoppe SÅ langt? klarer ikke¨å hoppe lengere enn 215 meter ;)

Eg trykker så langt ut mot kanten som muleg, og pælmer meg ned i flytestilling så fort som mulig! Ligger med hode på samme høyde som skia ett stykke og på slutten drar jeg musa en del ned sånn at hode er ett stykke under skia!

Håper dette var til hjelp og lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar
gullegutt satser du helt ved kanten å slenger degned eller hva gjør du får å hoppe SÅ langt?  klarer ikke¨å hoppe lengere enn 215 meter  ;)

Eg trykker så langt ut mot kanten som muleg, og pælmer meg ned i flytestilling så fort som mulig! Ligger med hode på samme høyde som skia ett stykke og på slutten drar jeg musa en del ned sånn at hode er ett stykke under skia!

Håper dette var til hjelp og lykke til! :thumbup:

jepp..akkurat det jeg alltid gjør..men samme om jeg har 4 i motvind så klarer jeg ikke mere enn 215 :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...