Gå til innhold

DSJ 3 Demo sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj. Sliter med å komme over 60 meter på noen av bakkene. Akkurat som i enern. Eller, greide over 90 meter i K113 bakken. Den andre bakken kommer jeg ikke så langt engang etter 20 forsøk :(

her blir gafikken helt grøtete når jeg skal hoppe..

I menyene er alt ok

Det er en betaversjon, ikke fullversjon.

Klippet rett fra nedlastingsida:

"If you find some software bugs or have any comments or ideas regarding DSJ3 please feel free to contact the developer.

Please check the list of known bugs before submitting your bug reports.

3.5.2004

It seems that quite a many players are having problems with the messy graphics during the game play. Fixing this bug is currently on high priority.

"

Si fra om bug'en din da, legg ved hva slags maskin du har (helt nøyaktig specs) så kan han kanskje fixe det for senere spillere med ditt oppsett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Æsj. Sliter med å komme over 60 meter på noen av bakkene. Akkurat som i enern. Eller, greide over 90 meter i K113 bakken. Den andre bakken kommer jeg ikke så langt engang etter 20 forsøk :(

her blir gafikken helt grøtete når jeg skal hoppe..

I menyene er alt ok

Det er en betaversjon, ikke fullversjon.

Klippet rett fra nedlastingsida:

"If you find some software bugs or have any comments or ideas regarding DSJ3 please feel free to contact the developer.

Please check the list of known bugs before submitting your bug reports.

3.5.2004

It seems that quite a many players are having problems with the messy graphics during the game play. Fixing this bug is currently on high priority.

"

Si fra om bug'en din da, legg ved hva slags maskin du har (helt nøyaktig specs) så kan han kanskje fixe det for senere spillere med ditt oppsett.

Ikke noe vits i å si ifra om buggen hans:

Lenke til kommentar

Kommer knapt over 60 meter på storbakken jeg..finner ikke ut trikset. Fant ut av første bakken, bare å hive musa nedover med det samme man tar av..men den store? 60-70 meter toppers..grrrrr.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

det skal vel bere DSJ, ikkje DJS. Deluxe Ski Jump ;)

men dette vert sikkert artig det. dei andre versjonane er kjempe artige.

edit: eg og fekk bare rare farger over heile skjermen når eg prøvde det :no:

håper at dei får fiksa dette til seinare versjoner

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Wheeeee.. DSJ 3 beta er sluppet

Last ned her

:thumbs:  :w00t:

Ikke for å være kverrulerende menn skihopp på PC høres ufattelig Dølt ut! Jeg trodde det var en vits første gangen jeg hørt om RTL Ski Jump.

For meg blir det samme som Bondesjakk Deluxe Mulitplayer 3D edition...

Kan du forklare hva som gjør et slik spill bra?

Fete Landsem skinns på skia og ODLO skinns på drakta? Kan man hoppe uten hjelm men med god gammal, stygg SWIX lue? Er det noe blod og gørr hvis man tryner og lander på tribunen?

Får håpe jeg ikke såra noen da.... :blush:

Ydmyk hilsen

MazeKing

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Wheeeee.. DSJ 3 beta er sluppet

Last ned her

:thumbs:  :w00t:

Ikke for å være kverrulerende menn skihopp på PC høres ufattelig Dølt ut! Jeg trodde det var en vits første gangen jeg hørt om RTL Ski Jump.

For meg blir det samme som Bondesjakk Deluxe Mulitplayer 3D edition...

Kan du forklare hva som gjør et slik spill bra?

Fete Landsem skinns på skia og ODLO skinns på drakta? Kan man hoppe uten hjelm men med god gammal, stygg SWIX lue? Er det noe blod og gørr hvis man tryner og lander på tribunen?

Får håpe jeg ikke såra noen da.... :blush:

Ydmyk hilsen

MazeKing

Last ned DSJ2, så skjønner du hvorfor vi har ventet på dette! :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...