Gå til innhold

Hjelp til Hitman:Contracts

Anbefalte innlegg

Jeg hvet at man må finne nøkkelen til rommet i den første levelen hvor en pasient springer rundt med en minni gun. Men jeg greier ikke å finne nøkkelen(eller key-carded) Har lett gjennom hele huset til han Red Dragon lederen nå, uten noe hell. Er det noen som kan forklare grundig eller har et kart? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
amer,03/05/2004 : 16:25] tja hva er det du leiter etter nøkkelen(til bilen) eller mini gun?

hvis du skal ha nøkkelen så må du se på alle (!) for den ligger ved en av dem..

Jeg lette etter nøkkelen til rommet hvor mini-gun ligger, men jeg fant den. Bare litt stress å finne langt inne på kontoret i level 9. Men nå kan jeg iallefall kose meg med mini-gun og dual gold desert eagles :thumbup:

BTW: Nøkkelen til bilen ligger ikke på en (!) men på den døde proffesoren helt i beggynnelsen av levelen :cool:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Jeg lette etter nøkkelen til rommet hvor mini-gun ligger, men jeg fant den. Bare litt stress å finne langt inne på kontoret i level 9. Men nå kan jeg iallefall kose meg med mini-gun og dual gold desert eagles :thumbup:

BTW: Nøkkelen til bilen ligger ikke på en (!) men på den døde proffesoren helt i beggynnelsen av levelen :cool:

Jeg har bare spilt det første brettet skikkelig, men husker at hvis man ikke tok nøkkelen fra den døde "doktoren" i starten av brettet, så fant jeg en nøkkel på kontoret hvor man får tak i sniper-rifla også. Så her er det mer enn bare en løsning...

Lenke til kommentar
Jeg har bare spilt det første brettet skikkelig, men husker at hvis man ikke tok nøkkelen fra den døde "doktoren" i starten av brettet, så fant jeg en nøkkel på kontoret hvor man får tak i sniper-rifla også. Så her er det mer enn bare en løsning...

Du er på jordet, min venn... :) Han snakker om nøkkelen til døren med en fyr med minigun bak, det er en nøkkel man kun kan finne senere i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...