Valent Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei sann, sorry for dette emne men mååå ha hjelp så ikke bli sur. Følgende situasjon: demontering av pc: boxed vifte (p4) sitter på et hovedkort, jeg brukte artic silver 5 som kjølepasta. har prescott hvis noen lurer.. Jeg klarer ikke å dra opp prosessorvifta fra hovekortet, ser ut som om den er limt fast til prosessoren.......!!!!! jeg sliter, tørr ikke å ta i for hardt heller, (og JA jeg har husket de 2 klippsene man skal dra fra den ene siden til den andre for å få løs vifta) takker for hjelp. Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har selv opplevd å dra prosessorn opp av socketen, det gikk bra, men det var litt skremmende.. Prøvd mens prosessoren og kjølern er varm?? kan muligens slippe lettere da.. Om ikke så er det vel bare å bruke forsiktig VOLD!` Lenke til kommentar
Brack Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har hørt rykter om at det går ant å varme forsiktig opp med hårføner... Skal ikke si noe for sikkert, men mener å ha lest det et sted. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 takker for svar, håper det funker.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (...) forsiktig VOLD!` Prøv å varme opp vifta med hårføner, som Brack sa, og vri den fra side til side mens du trekker i den. Jeg klarte å røske en P4-cpu ut av socketen på den måten fordi jeg var for utålmodig, men den virka fint etterpå. Sørg for at ribba er så varm at det gjør vondt å ta på den (ca. 60-80°C), da bør pastaen være myk nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå