Gå til innhold

Hvor hardt kan jeg dra Far Cry med disse specsa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har AMD XP2500+, 512 MB RAM, og får snart Radeon 9600.

Hvilke innstillinger vil passe bra da?

Det er vanskelig å si. Det beste er nok å prøve seg fram og se hva som passer best.

Dersom du har kjøpt standard 9600 med 128 MB minne kan det faktisk være at du kan modde dette til 9600XT. Sjekk denne:

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=201580

Opps.

256 MB. :thumbup:

Går det bare med 128? (I tilfelle du har lest mye av den tråden, ga opp når jeg så at det var 17 sider)

Endret av AFireInside
Lenke til kommentar
For å kjøre farcry akseptabelt (rettelse ; bra) så må du ha 1gb ram...  :)

Gikk jo veldig greitt med mitt GeForce4 MX420 64 MB før det på merkelig vis plutselig begynte å blinke no jævlig, eneste problem var at skuddene gikk langt utenfor der jeg siktet, så det skal nok gå akseptabelt (rettelse; kanskje ikke helt topp), en stund til ihvertfall.

Litt offtopic: Angående blinkingen, det var en haug med farger overalt, noen som vet hva det var? Skjedde på alle spill jeg prøvde.

Endret av AFireInside
Lenke til kommentar
Joda, men har fått tilbud på et billig et, og 5700 er vel ganske dyre også.

Men holder det mål?

Absolutt ikke. Jeg byttet nettopp ut mitt FX5600 med 256 MB minne nettopp fordi det var fullstendig udugelig i FarCry. Jeg sitter nå med ett midlertidig 9600XT fordi jeg venter på x800 XT PE.

Jeg solgte mitt kort for 400 kr og da fikk jeg faktisk litt dårlig samvittighet fordi det stinker så utrolig.

Lenke til kommentar
Joda, men har fått tilbud på et billig et, og 5700 er vel ganske dyre også.

Men holder det mål?

Absolutt ikke. Jeg byttet nettopp ut mitt FX5600 med 256 MB minne nettopp fordi det var fullstendig udugelig i FarCry. Jeg sitter nå med ett midlertidig 9600XT fordi jeg venter på x800 XT PE.

Jeg solgte mitt kort for 400 kr og da fikk jeg faktisk litt dårlig samvittighet fordi det stinker så utrolig.

Ok, driver og skaffer meg et Sapphire Radeon 9600 Atlantis 265MB nå da, håper det er greitt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...