Gå til innhold

Hvor hardt kan jeg dra Far Cry med disse specsa?

Anbefalte innlegg

Jah, topicen sier vel det meste. Så er det noen som har peiling?

Hadde vært kult å fått med seg fiskene og dyrene i spillet jah, ting blir kanskje litt livløst uten dem....

EDIT: Specsene står rett under her, for de som ikke tok den....

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
fps får jeg med:

geForce 4 Titanium 4200 128mb

512 DDR (ram)

Pentium 4 2,53 ghz

sånn ca..?

Kommer helt an på hvilket detaljenivå du kjører det på. Men vil tippe ca. 30fps på medium og kanskje noen på high...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har altså en p4 3.0 ghz, 1,5 gb minne og to s-ata disker og kunne sikkert kjørt far cry i grei hastighet dersom jeg ikke satt med ett av de dårligste dx9 skjermkortene i NATO. :no: Fikk ett snitt på 16 fps med high details i den FPS testen som ble postet her... :p

Men, men.. snart har jeg x800 pro og håper at jeg endelig da kan kjøre farcry med full guff og alt på high :)

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
med Gforce 4 ti4800se, amd xp2200 og 512 mb ram kunne jeg såvidt kjøre alt på low uten hakking.

har du et nvidia gf4 kort bør du prøve å kjøre spillet i OpenGL mode, jeg tjente

bortimot 10FPS på det med mitt GF4 Ti 4800SE kort..

Lenke til kommentar

Jeg har merket t på mitt system (9800 PRO uklokket) så er det hovedsakelig Lighting effektene jeg ikke kan ha høyere enn medium for at det skal flyte glatt på 1280x1024. Jeg sitter på 21" monitor så jeg må nesten ha den oppløsningen. Kan ha de andre på high/very high uten problemer.

Lenke til kommentar

chokke: Anbefalt oppløsning står i manualen, jeg kan ikke din skjerm. Sjekk evt. Google etter native resolution og navnet på din skjerm.

Såvidt jeg kan se så er det skjermkortet som er flaskehalsen i ditt system (someone correct me if I am wrong), så jeg regner med at du vil ligge på ca det samme som jeg. Alt på topp bortsett fra Lighting som er skikkelig tungt å dra for skjermkortet. Der har jeg medium.

Endret av KriB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...