Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jepp.. ER det veldig mye bedre enn vanlig kabel.. Tenker på å kjøpe meg LCD skjerm (skal bli digg ) Men jeg vil helst ikke overstige 4000 kr.. Bildet kan da vel ikke være så mye bedre med DVI tilkobling enn med vanlig? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kommer an på hvor bra skjermen takler vanlig analog VGA og hvor bra signalet ditt eksisterende skjermkort sender fra seg er, men jeg vil uansett si at DVI er viktig. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=759 tenker på den der.. (Iiyama E430) Den er samme som E431 (som kom best ut i spilltesten i "Den Store LCD-testen - Del 1"... Bare at den er uten DVI.. Jeg har et Radeon 9600 skjermkort.. ??? Endret 3. mai 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 kjøpe min hansol h950 for 4000. er vel ca 1 år gammel har dvi Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Se her (datamaskiner -> bla ned til "LG LCD TFT 19" L1910B Digital inngang") Pris: 4300,- Endret 3. mai 2004 av svalbard Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 I enkelte, ekstreme tilfelller har vi lagt merke til at VGA kan være bedre enn DVI, men normalen sier at det er en stor forbedring med DVI. Faktisk regnes det som et minus i LCD tester at skjermen mangler DVI. Les og LCD guiden til Øivind Dahle for mer info om LCD Lenke til kommentar
Pop Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 LCD-skjerm med dvi ga meg den fineste opplevelsen av skjermbilde jeg har sett i hvert fall. Svært rolig, skarpe linjer og kontraster. Suverent! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Se her (datamaskiner -> bla ned til "LG LCD TFT 19" L1910B Digital inngang") Pris: 4300,- Til og med 19" med analog er billigere enn 4000... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) I enkelte, ekstreme tilfelller har vi lagt merke til at VGA kan være bedre enn DVI, men normalen sier at det er en stor forbedring med DVI. Faktisk regnes det som et minus i LCD tester at skjermen mangler DVI. Les og LCD guiden til Øivind Dahle for mer info om LCD Så hvis jeg sitter på en CRT nå og er fornøyd med bildet, og eneste grunnen til at jeg vil kjøpe LCD skjerm er fordi den tar mindre plass og at det ikke er flimring i bildet selv ved høy oppløsning så trenger jeg egentlig ikke DVI? Svalbard.. Jepp.. så den siden.. virka litt fristende det der... Er butikken til å stole på? Kanskje jeg går for LG sin 17" uten DVI til 3300 kr. har ikke plass til en 19" Så at LG sin 19" uten DVI var med i "Den Store LCD-Testen - Del 2" og den fikk jo bra kritikk der.. Da kan vel ikke 17" varianten være så mye dårligere? eller? Endret 3. mai 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Du trenger ikke, men du trenger allikevel. La meg si det sånn at etter en uke på DVI kommer du til å grine hvis noen klipper kablen din i to og gir deg en VGA kabel Trust me - go digital Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 hehe... får tenke litt på saken... er jo sykt billig for en god 19" som blir litt for stort for pulten og rommet mitt... er jo også sykt billig for en 17" som jeg sikkert kommer til å digge fullt ut.. Er det ikke dette som kalles et luksusproblem? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) viss du tenker på 1710S til LG er det ein del forskjell mellom denne og 19"(både S og B) men du kan jo lese kva LCD testgruppa meiner om 1710S. LCD duellen Og eg vil gjere alle oppmerksom på at 1910S og Iiyama E430T er den einaste som har fått skryt av skjermer med berre vga inngang. Resten har ikkje nådd opp. mvh JanEirik Edit gløymte at det var berre vga på Iiyamaen til Jørgen. så no er det retta. Endret 3. mai 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Jeg tror jeg vet hva jeg gjør... Jeg kaster ut den gamle TV'n (21" skrapkasse) og kjøper en 19" LCD skjerm bruker den som kombi TV og PC-skjerm... kan det funke på en måte?... Da får jeg sikkert overbevist fattern nok også Endret 3. mai 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Ingen problem det. Har gjort nesten det same sjølv. Men skjermen er berre sett opp til å vere film viser. Sidan eg ikkje har TV kort innstallert i maskina for øyeblikket. mvh JanEirik Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Og eg vil gjere alle oppmerksom på at 1910S er den einaste som har fått skryt av skjermer med berre vga inngang. Resten har ikkje nådd opp. *kremt* http://hardware.no/art.php?artikkelid=6926 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 jepp.. men den blir litt for dyr... og litt for liten som TV... kjøper nok heller en LG 19" og TV-kort.. fortsatt under prisen av Iiyama'n.. Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Se her (datamaskiner -> bla ned til "LG LCD TFT 19" L1910B Digital inngang") Pris: 4300,- Noen som har erfaring med denne butikken? Står at halvparten må forhåndsbetales. Godt mulig at dette er ren svindel! Prisene er jo usannsylig lave! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Se her (datamaskiner -> bla ned til "LG LCD TFT 19" L1910B Digital inngang") Pris: 4300,- Noen som har erfaring med denne butikken? Står at halvparten må forhåndsbetales. Godt mulig at dette er ren svindel! Prisene er jo usannsylig lave! Trykte på bestill jeg og kan velge postoppkrav . .... Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som har erfaring med denne butikken? Står at halvparten må forhåndsbetales. Godt mulig at dette er ren svindel! Prisene er jo usannsylig lave! Les her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå