Gå til innhold

DVI viktig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I enkelte, ekstreme tilfelller har vi lagt merke til at VGA kan være bedre enn DVI, men normalen sier at det er en stor forbedring med DVI. Faktisk regnes det som et minus i LCD tester at skjermen mangler DVI. Les og LCD guiden til Øivind Dahle for mer info om LCD :)

Lenke til kommentar
I enkelte, ekstreme tilfelller har vi lagt merke til at VGA kan være bedre enn DVI, men normalen sier at det er en stor forbedring med DVI. Faktisk regnes det som et minus i LCD tester at skjermen mangler DVI. Les og LCD guiden til Øivind Dahle for mer info om LCD :)

Så hvis jeg sitter på en CRT nå og er fornøyd med bildet, og eneste grunnen til at jeg vil kjøpe LCD skjerm er fordi den tar mindre plass og at det ikke er flimring i bildet selv ved høy oppløsning så trenger jeg egentlig ikke DVI?

Svalbard.. Jepp.. så den siden.. virka litt fristende det der...

Er butikken til å stole på?

Kanskje jeg går for LG sin 17" uten DVI til 3300 kr.

har ikke plass til en 19" :)

Så at LG sin 19" uten DVI var med i "Den Store LCD-Testen - Del 2" og den fikk jo bra kritikk der.. Da kan vel ikke 17" varianten være så mye dårligere? eller?

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

hehe... får tenke litt på saken... er jo sykt billig for en god 19" som blir litt for stort for pulten og rommet mitt...

er jo også sykt billig for en 17" som jeg sikkert kommer til å digge fullt ut..

Er det ikke dette som kalles et luksusproblem? :D

Lenke til kommentar

viss du tenker på 1710S til LG er det ein del forskjell mellom denne og 19"(både S og B)

men du kan jo lese kva LCD testgruppa meiner om 1710S.

LCD duellen

Og eg vil gjere alle oppmerksom på at 1910S og Iiyama E430T er den einaste som har fått skryt av skjermer med berre vga inngang. Resten har ikkje nådd opp.

mvh

JanEirik

Edit gløymte at det var berre vga på Iiyamaen til Jørgen. så no er det retta.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva jeg gjør...

Jeg kaster ut den gamle TV'n (21" skrapkasse) og kjøper en 19" LCD skjerm bruker den som kombi TV og PC-skjerm...

kan det funke på en måte?... Da får jeg sikkert overbevist fattern nok også :cool:

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Se her (datamaskiner -> bla ned til "LG LCD TFT 19" L1910B Digital inngang")  Pris: 4300,-

Noen som har erfaring med denne butikken? Står at halvparten må forhåndsbetales.

Godt mulig at dette er ren svindel! Prisene er jo usannsylig lave!

Trykte på bestill jeg og kan velge postoppkrav .

....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...