O.J Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 My admiration for you is well founded, detective. 6210752[/snapback] Batman (1992) Hey fuckass, get me a beer Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) The Boondock Saints In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman Hvis dette er et sitat som allerede har blitt brukt må jeg bare beklage.. orker ikke lese gjennom 94 sider for å sjekke :/ Edit: Jeg fant søkemotoren og fant ut at sitatet jeg skrev først var brukt tidligere, beklager. Endret 30. mai 2006 av DemoNsouL Lenke til kommentar
O.J Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) den er quota flere ganger før ja, ta heller en annen ps. er så mange ubetalelige quoter fra boondock saints :!: Hey, Boris! What would you do if I told you that your pinko-commie mother sucked so much dick that her face looked like an egg? Shut your fat-ass Rayvie! I can't buy a pack a of smokes without running into nine guys you fucked! (denne er ikke med i konkurransen) Endret 30. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) The Boondock Saints In this country, you gotta make the money first. Then when you get the money, you get the power. Then when you get the power, then you get the woman Hvis dette er et sitat som allerede har blitt brukt må jeg bare beklage.. orker ikke lese gjennom 94 sider for å sjekke :/ Edit: Jeg fant søkemotoren og fant ut at sitatet jeg skrev først var brukt tidligere, beklager. 6210907[/snapback] Enn at du redigerte mens jeg trykka da! Uansett så er det nye sitatet fra Tony Montana fra filmen Scarface. Edit: Mr x: If it is alien, we must destroy it. Mr y: Umm, not me sir... Mr x: Right. Nobody destroy Mr y. Unless you have to. Har byttet ut navnene for å ikke avsløre alt ! Endret 30. mai 2006 av Quayle Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Captain Zapp og Kif Kroker fra Futurama var vel det. this is your life and it iss ending one minute at a time'. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Captain Zapp og Kif Kroker fra Futurama var vel det. this is your life and it iss ending one minute at a time'. 6212073[/snapback] fight club, har vært med før det sitatet der, hiv ut et nytt et 'a Edit: Leifs Endret 30. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) barf, jeg leser for fort. Endret 30. mai 2006 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Siden shizz kebab er logget av, legger jeg likegjerne ut et jeg da: In my situation, days are like women - each one's so damn precious, but they all end up leaving you. Endret 30. mai 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Assault on Precinct 13 Endret 31. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kommer med nytt sitat, da jeg vet det er riktig. Hold on. You have to slow down. You're losing it. You have to take a breath. Listen to yourself. You're connecting a computer bug I had with a computer bug you might have had and some religious hogwash. You want to find the number 216 in the world, you will be able to find it everywhere. 216 steps from a mere street corner to your front door. 216 seconds you spend riding on the elevator. When your mind becomes obsessed with anything, you will filter everything else out and find that thing everywhere. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 det der er ifra filmen pi, noen andre kan legge ut da det er meget kukete å skrive med mobil Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 This will be a night to tell your illegitimate grandsons about, my friends. Lenke til kommentar
Teater Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Marquis de Sade/Dark Prince? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Siden ingen andre har lagt inn, legger jeg inn en: A: Your manners have not improved yet. You're late. D: You in a hurry to die? A: [P and R arrive] Here come the grave diggers now. P: A, you cannot fight this boy. A: Why not? P: I'm fighting him. D: Not until 1 o'clock. R: I have a duel with him too. D: Not until 2 o'clock. Endret 31. mai 2006 av Strife_Cloud Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) The Three Musketeers. Ahh, minner. Edit: Fanken at PC'en skulle kollapse akkurat der. Endret 31. mai 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Siden ingen legger inn, legger jeg inn en: A: You behave as though you've never seen a naked woman. B: Never one quite so...naked... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Enda en musketeer film? The Musketeer er mitt endelige svar. Når dessverre ikke opp til kvaliteten til The Three Musketeers. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Gunfreak19 har vel strengt tatt frem til kl 2043 å legge inn nytt sitat før man fortsetter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå