Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 I never listen to you when you're being morbid. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 A Streetcar Named Desire A census taker once tried to test me. I ate his liver with some fava beans and a nice Chianti. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 My legs are just fine, but my back is crooked as a question mark. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Klarer ikke dy meg, Forrest Gump Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure. It is our light, not our darkness that most frightens us. Your playing small does not serve the world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine as children do. It's not just in some of us; it is in everyone. And as we let our own lights shine, we unconsciously give other people permission to do the same. As we are liberated from our own fear, our presence automatically liberates others. veldig bra sagt Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 We have lived on a fraud a long time. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 21 grams It's St. Patrics day, everyone is irish tonight Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Gjetning: The Boondock Saints? EDIT: Enda en gjetning: De sier "St. Patty's", ikke "St. Patric's". En annen kan forresten fortsette, om jeg har rett på mine gjetninger. Endret 25. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 The Boondock Saints stemmer, så jeg kan gjerne fortsette. Now hold it, hold it. We're about to accuse Haldeman, who only happens to be the second most important man in this country, of conducting a criminal conspiracy from inside the White House. It would be nice if we were right. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Er det fra "All the President's Men" starring Legosveis Redford? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fint. Er du oppe ennå? Ny oppgave: X: How old are you now? Y: 36. X: Do you have a girlfriend? Y: No. X: My grandson's gay too. I'll give you his number Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Fint. Er du oppe ennå? Ny oppgave: X: How old are you now? Y: 36. X: Do you have a girlfriend? Y: No. X: My grandson's gay too. I'll give you his number 6180608[/snapback] Grace som sier det til Alex i "Grandma's Boy"?? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg skal ikke nekte for det. Mora til Raymond er så gosin Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 :!: Mulig det.. Her kommer neste; - "Hey! I was waiting for that spot! " - "Face it, lady, we're younger and faster! " Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Stekte Grønne Tomater, når de sleske blondinene sniker seg inn foran dama jeg ikke husker navnet på for øyeblikket, som seinere blir vitne til den fantastiske fortellingen til den jævla pensjonisten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå