Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Mission Impossible III stemmer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) måtte biiipe litt selv om jeg tror det blir veldig lett unansett Although you may have to make a metaphorical deal with the Devil. And by Devil, I mean "biiip" Devil. And by metaphorical, I mean get your coat. Endret 25. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Mission Impossible III ? Edit: Obs, Gunfreak var før meg, lenge før meg også så ikke at det var komt en ny side Endret 25. mai 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) måtte biiipe litt selv om jeg tror det blir veldig lett unansettAlthough you may have to make a metaphorical deal with the Devil. And by Devil, I mean "biiip" Devil. And by metaphorical, I mean get your coat. 6178431[/snapback] Futurama, fra episoden The Devil's Hands Are Idle Playthings? Endret 25. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 måtte biiipe litt selv om jeg tror det blir veldig lett unansettAlthough you may have to make a metaphorical deal with the Devil. And by Devil, I mean "biiip" Devil. And by metaphorical, I mean get your coat. 6178431[/snapback] Futurama, fra episoden The Devil's Hands Are Idle Playthings? 6178447[/snapback] den var vel alt for lett ja Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 For three years now you've been pulling everyone's strings, getting us to do all the work, and you haven't done a damn thing but stand there and look cryptic. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ja, det stemmer, men jeg vil ha navnet på TV-serien. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 X: what should we do?Y: we do as we always do, we fight until we can't er en serie Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Fra en TV-serie sier du? Nei, kan ikke komme på noe. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er fra sesongfinalen i sesong 2 av Battlestar Galactica Fantastisk serie Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Ok. Nå som du har sagt det, hva skjer da? Skal du poste nytt sitat, eller jeg? Endret 25. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 People are lonely in this world for lots of different reasons. Some people have something in their disposition. Maybe they were just born too mean, or maybe they were born too tender. But most people are brought to where they are by circumstance, by calamity or a broken heart or something else happening in their lives that wasn't anything they planned on. People are lonely in this world for lots of different reasons. The one thing that I do know is, it doesn't matter what any one of them might tell you--nobody wants to be alone. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Den er fra Taken X: so you bring in a man in a suit to scare me?Y: the fact that I'm wearing a suit shouldn't scare you. the fact that I'm a very concerned father should er fra en av mine favorittserier (som tydeligvis ikke så mange følger med på ) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Tror jeg slutter å sitere fra serier. den er fra Alias. Y er Jack Bristov. en annen kan quote neste Endret 25. mai 2006 av O.J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå