Vice Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat. Nice try! Det er fortsatt jeg som skal velge sitat. Velger da det samme men med litt fler hint for å hjelpe dere som ikke vet så mye om film: You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Hint: A.Parker, platekontrakt, shite. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat. Nice try! Det er fortsatt jeg som skal velge sitat. Velger da det samme men med litt fler hint for å hjelpe dere som ikke vet så mye om film: You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Hint: A.Parker, platekontrakt, shite. Etter 24 timer skal NY sitat velges, og med tanke på at du ikke svarte før 42 timer etter din første post så er det min som gjelder, sånn at vi ikke sitter igjen og venter på at du skal komme med svaret. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat. Nice try! Det er fortsatt jeg som skal velge sitat. Velger da det samme men med litt fler hint for å hjelpe dere som ikke vet så mye om film: You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Hint: A.Parker, platekontrakt, shite. Etter 24 timer skal NY sitat velges, og med tanke på at du ikke svarte før 42 timer etter din første post så er det min som gjelder, sånn at vi ikke sitter igjen og venter på at du skal komme med svaret. Nope! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det må jo bli sånn hvis vi skal komme oss videre med denne leken! Sett at du poster et sitat, og reiser på ferie dagen etterpå, men ingen klarer å finne ut av hva du snakker om, skal vi sitte her i 1-2 uker og bare vente på at du skal komme deg hjem fra ferie og gi oss flere hint? Trodde ikke det, nei... Endret 16. mai 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 We're... we're selling uncut cocaine to get to the jamboree. True Romance You give me powders, pills, baths, injections, enemas; when all I need is love. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) broen over kwai Those of us who survived, knew that mankind could never survive, a fourth. Endret 16. mai 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Equlibrium!!! Diplomatic Imunety Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Dødelig Våpen 2 We should have shotguns Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Pulp Fiction I don't believe in vodoo Endret 16. mai 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Husker dette veldig godt fra Dogma Men will hunt us and the gods will curse us, but I will love you. Until the day they burn my body, I will love you. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Troy [burp] I wanna bang your mother[/burp] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Troy [burp] I wanna bang your mother[/burp] Dickie Roberts! yeah! den filmen eier alt Excuse me, I think the word you're searching for is "space ranger". Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat. Nice try! Det er fortsatt jeg som skal velge sitat. Velger da det samme men med litt fler hint for å hjelpe dere som ikke vet så mye om film: You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Hint: A.Parker, platekontrakt, shite. The Commitments ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 You had the Frankie Goes To Hollywood album before anyone had ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Hint: A.Parker, platekontrakt, shite. The Commitments ? Wow! Ikke dårlig Selvfølgelig helt korrekt! Men den satt langt inne dog Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 "The day i get out of prison, my own brother picks me up in a police car" Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Troy Excuse me, I think the word you're searching for is "space ranger". Toy Story Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 "The day i get out of prison, my own brother picks me up in a police car" blues brothers!!! you're a god among insects Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) X-Men 2 Hell i like you, you can come over to my house and f*ck my sister Endret 17. mai 2004 av Antihero Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Jepp. Kom igjen, nytt sitat. Hepp, hepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå