Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Sitatet er hentet fra en komedie med langt navn. Her gjelder det å holde fingrene rett på tastaturet: Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood. Dette er da vel riktig? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 "That cost five dollah". Det kunne ikke vært mer riktig. Så den nettopp. Evig klassiker - omtrent bedre enn Boyz 'n' The Hood! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Any fool with a dick can make a baby, but only a real man can raise his children. Sitatet er hentet fra en film som ble nevnt i denne tråden for ikke så altfor lenge siden. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hehe, den der vet jeg nok ja. Skal dog ikke avsløre. En annen får ta den. Nå tar jeg kvelden. God natt! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Kan du ikke bare ta den da, så får du slenge opp en ny, eller så kan jeg slenge opp en for deg? Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jaja, ok ok. Det er Boyz 'N' The Hood. Finner en ny en, jeg da. EDIT: I don't think it's nice, you laughin'. You see, my mule don't like people laughing. Klassiker. Endret 6. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det stemmer forsåvidt. Finn en litt vanskelig nå da. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det må vel være "For En Neve Dollar" med Clint? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Nei, det er Per un pugno di dollari. Uansett, du har rett så du får slenge opp en ny. Hr. Jenssen er ikke pålogget, men ettersom jeg vet det er rett kan du slenge opp en ny, så slipper vi å vente så lenge på nytt sitat. Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ja, det er nok ret. "Fistful Of Dollars" er vel filmens internasjonale navn. Grunnen til at den har et italiensk navn, er vel fordi Sergio Leone filmet og redigerte den i Italia. Øyh får fortsette. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Kommer med en enkel siden ingen har svart på lenge. X: Is life always this hard, or is it just when you're a kid?Y: always like this. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det må da være fra deilige Leon, det. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Korekt. Kom med en ny. Og, ja. Det er en fantastisk film. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Hihi, tok sin tid! Jaja, her er mitt bidrag: The wax? -- Aaaaahgg! Endret 12. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 40 year of virgin? har ikke sett filmen, men har sett noen klip fra en waxing sene. så kanskje? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Nei, det er det nok ikke. Filmen sitatet er fra er en gammel klassiker (komedie fra 70-tallet). En av mine favoritter også (synd at jeg ikke er registrert på YMDB da! ). Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Hm..husker ikke helt, men kan det være M*A*S*H? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Det er det nok ikke. Enda et quote fra samme film (denne burde gjøre hele oppgaven utrolig lett): Does Lady Lytton have a swimming puul? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Ingen som klarer den heller? Fra samme film: I must leave. Zis Hotel is deteriorating rapidly. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Det må vel være The Return of the Pink Panther. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå