shizz kebab Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Belly of the beast, ikke sant? Endret 4. mai 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Belly of the beast, ikke sant? 6043939[/snapback] ja, det er helt rett! Arg for en drittfilm, jaja din tur! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 "Perhaps you'll conjure up anohter miraculous escape, but I doubt it. Off you go." Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Det bare må være Barbossa fra Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003). Endret 4. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Da får jeg slenge opp en ny da: X: You stepped on my foot.Y: You put it under mine. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Father Goose Never underestimate the predictability of stupidity! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Father Goose er riktig. Sitatet ditt er utvilsomt hentet fra Snatch. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 korrekt... forøvrig også en meget god film... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) At least I'm still in school. I'm not the one dropping out here. What are you gonna do, huh? Take a year off so you can get pregnant again? Endret 5. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Er det lov å ha med quotes fra serier også? Anywa, Party Of Five er vel det du spør etter? (ikke spør hvor jeg fikk det fra ) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Party of Five er korrekt. Det er lov til å ta med sitater fra serier også, ja. Din tur. Endret 5. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Oki, velvel, her er en fra en film, i allefall: Crazy? Some people think walking down the street muttering to yourself is crazy. I'll tell you what crazy is. Crazy is walking down the street with half a cantaloupe on your head saying "I'm a hamster". "I'm a hamster", that's crazy. Endret 5. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Kommer fra Spy Hard så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Da jeg vet jeg har rett slenger jeg inn en ny: Nobody fucks with the Jesus! Kommer fra en glimrende film, man bare må se. Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Big Lebowsky! Det kan ikke være noe annet! Fanken, nå fikk du meg til å se den filmen igjen. Anyway, en annen kan fortsette. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Stemmer at det er Big Lebowsky. Hvilken film kunne det ellers være? Jeg fortsetter jeg, da: All hear this! Increase speed beyond reason! Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Oh, oh ooooh! Jeg vet hvilken film det er! Komedie, en båt! *søke rundt og prøve å finne ut* EDIT: Aaaahà! Thumb Tanic! Elsker de filmene! Har alle filmene på PC'en min (i tillegg til Bat Thumb på DVD), men har jævlig lyst til å skaffe meg samlingsboksen. Evig bra filmer. Gleder meg til Thumbatrix kommer. Anyway, kommer med nye quote snart (i og med at jeg tydeligvis ikke skal sove i natt). Endret 6. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Korrekt svar, hvertfall. Sleng opp en litt vanskelig en. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Tja, jeg kunne jo alltids tatt en virkelig vanskelig en, men den burde vært så vanskelig at ingen kunne gjette den. I allefall håper jeg nå at ingen kunne ha gjettet den, siden filmen er så kriminelt dårlig at jeg ikke håper noen andre enn meg i hele verden har sett den. Filmen jeg tenker på heter U.S. Seals. *grøsse* Anyways, tar en litt lettere en: Five dollars? Damn! I better get some sucky-sucky with that! ... Fra nok en komedie. Endret 6. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå