Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Lukter jeg en Kevin Smith-bølge? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Chasing Amy Liten godbit for de som er litt kulturelle og behersker fremmedspråk: P: Il s'appelle Juste Leblanc F: Ah bon, il n'a pas de prénom ? P: Je viens de vous le dire : Juste Leblanc. "Leblanc", c'est son nom, et c'est "Juste" son prénom. F... P: Monsieur Pignon ? Votre prénom à vous, c'est François, c'est juste ? F: Oui P: Et bien lui, c'est pareil. C'est Juste !» Evt. på norsk: P: Han heter Juste (bare) Leblanc F: Åh, han har ikke noe fornavn? P: Jeg sa det jo nettopp: Juste Leblanc. "Leblanc", det er etternavnet, det er "Juste" (bare) fornavnet hans? F: P: Herr Pignon? Fornavnet deres er Francois, det er riktig? F: Ja. P: Og for han er det det samme, det er "Juste" (riktig)! Denne kommer til å bli stående til tidenes slutt tror jeg. Mulig det går an å finne ut av hvilken film det er ved hjelp av Google, men det er liksom litt juks.......... Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg kan gi svaret ett 24 timer og stille et nytt spørsmål. Men _noen_ må da vite det. (Om de er på dette forumet er en annen sak). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Le Dîner de cons av Francis Veber Så til en lett en: We just gotta tell the story right. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan det stemme at det var "confidence"? You can drive with your feet, that don't make it a good fucking idea. Hvis jeg har feil så er det bare å ignorere denne posten Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) You can drive with your feet, that don't make it a good fucking idea. 2 fast 2 furious? Venter med min sitat til jeg vet om denne er rett. Endret 12. mai 2004 av Killerzevs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Nope, det er ikke Confidence. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Le Dîner de cons av Francis Veber Så til en lett en: We just gotta tell the story right. Training Day? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Le Dîner de cons av Francis Veber Så til en lett en: We just gotta tell the story right. Training Day? Nope. Trenger dere hint? Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Le Dîner de cons av Francis Veber Så til en lett en: We just gotta tell the story right. Training Day? Nope. Trenger dere hint? Ja kom med et hint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Die Hard og John Travolta. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Die Hard og John Travolta. Uhh... Basic? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Pulp Fiction You can drive with your feet, that don't make it a good fucking idea. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Die Hard og John Travolta. Uhh... Basic? Høres veldig ut som Basic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Basic er korrekt og sitatet jeg kom med er den replikken det fokuseres mest på i hele filmen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Basic er korrekt og sitatet jeg kom med er den replikken det fokuseres mest på i hele filmen. ..tenke..tenke.. ok her kommer en av mine favoritter: ..before anyone ever heard of them. And you were the first to realize they were shite. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 (endret) Ok nå er det gått over 24 timer siden sist post og ingen har svart. Da kommer jeg med nytt sitat. You can drive with your feet, that don't make it a good fucking idea. Endret 14. mai 2004 av MacManus Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 You can drive with your feet, that don't make it a good fucking idea. Chris Rock: Bigger and Blacker Cozy.... If you're Hannibal Lecter!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Cozy.... If you're Hannibal Lecter!!!!!!!!! Ace Ventura, Pet Detective Are those dusty jump wings? How do you expect to slay the Huns with dust on your jump wings? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Cozy.... If you're Hannibal Lecter!!!!!!!!! Ace Ventura, Pet Detective Are those dusty jump wings? How do you expect to slay the Huns with dust on your jump wings? Er det mulig at dette er fra den beste mini-serien noensinne? Band of Brothers? We're... we're selling uncut cocaine to get to the jamboree. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå