Dorian Gray Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Luke Skywalker returns in Jay and Silent Bob Strike Back! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 uhhm..Antar at jeg hadde riktig da. Sitat: Death? What do you all know about death. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 I was thinking about death and all. About seeing how you're gonna die. I mean, on one hand, if dying was all you thought about, it could kind of screw you up. But it could kind of help you, couldn't it? Because you'd know that everything else you can survive. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 They're heeere... Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ringenes herre: ringenes brorskap? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 mer Two Towers vil jeg tro Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tror ikke det er noen av dem. Så vidt jeg husker var sitatet i LOTR "They're coming" som forøvrig var i Fellowship. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det er sikkert hundre forskjellige filmer som har en replikk noenlunde lik den der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tror ikke det er noen av dem. Så vidt jeg husker var sitatet i LOTR "They're coming" som forøvrig var i Fellowship. er fra two towers: frodo sier det når nazgouls kommer med faulbeast Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men langt faen fra filmen jeg tenker på... Hint: fem år gammel jente, TV. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men langt faen fra filmen jeg tenker på...Hint: fem år gammel jente, TV. Da kan det ikke være annet enn Poltergeist. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Nej. Inget analsex" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lilja 4-ever? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Lilja 4-ever? Close, but no Clinton. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Men langt faen fra filmen jeg tenker på...Hint: fem år gammel jente, TV. Da kan det ikke være annet enn Poltergeist. Gratulerer, du var den eneste som klarte å tenke litt lenger bak i tid enn LORT (hater de filmene ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Thriller - A Cruel Picture? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Thriller - A Cruel Picture? Det forrige forslaget ditt var close, dette var ganske langt ifra. Tenk misfornøyde ungdommer og A-brunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå